מטריקס קיימה אירוע לעובדיה בסינמה סיטי שעסק בעוצמת הרשת בדגש על בלוגים, מיקרו בלוגים ורשתות חברתיות, בו גם הציגה סטאטוס ונתונים עדכניים על הערך וה- Buzz שהשיגה ה- Blogix" ", רשת הבלוגרים של מטריקס, עוד טרם השקתה הרשמית. באירוע, אליו הוזמנו כל עובדי מטריקס ובני הזוג, הציגו גם: אדם שוב, עיתונאי לשעבר וכיום בעלים של חברת Refresh שעוסקת בהקמת פלטפורמות של בלוגים ורשתות חברתיות,ליאור צורף, סמנכ"ל שיווק חטיבת האון – ליין של מיקרוסופט ומהבלוגרים המובילים בתעשייה, וצ'יקו מנשה, הכתב המדיני של ערוץ 10 ובעליו של בלוג מדיני במסגרת "נענע 10".
צ'יקו מנשה עסק במידת השפעתם של הבלוגים המקצועיים על עיתונאות בעולם של בלוגים. מנשה סיפר כי בעת שהותו האחרונה בניו יורק במסגרת עצרת האו"ם, הצליח באמצעות צפייה בטוויטר לאתר את מיקומו הסודי של אחמדיניג'אד".
אדם שוב סיפר על תחילת דרכו בעולם הרשתות החברתיות עם הקמת הרשת החברתית "דה מרקר קפה" ואמר כי "רק כשנכנסתי פנימה הבנתי את העוצמה של האינטרנט וכמה נתח הוא תופס מהתקשורת בימינו. כיום כל ארגון שמכבד את עצמו מנהל רשת חברתית או פלטפורמה של בלוגים. לאט לאט אבל בטוח, זירות תוכן גולשים תופסים את מקומם של אתרים מסורתיים". שוב ציין עוד כי "בלוג ארגוני הוא כלי פנטסטי להתנהלות מול אמצעי התקשורת ולעיתים נגד התקשורת".
ליאור צורף הסביר מדוע כדאי להחזיק בלוג, וסיפר כי: "לאורך השנים קיבלתי לא מעט הצעות עבודה בזכות הבלוג שלי, שהוא למעשה הקו"ח היחיד שיש לי. בעידן שבו כל איש מקצוע מעוניין במיצוב והערכה, ניהול בלוג יוצר הזדמנויות מעניינות. צורף הוסיף כי "הבלוג הוא שיטת השיווק 'מפה לאוזן' הטובה ביותר שהייתה אי פעם".
איתן קלינמן מנהל פרויקטים במטריקס, אשר גם מוביל את BlogiX ,פלטפורמת הבלוגים של החברה, הנחה את הערב כולו, וסיפר על הרעיון שמאחורי הקמת ה"בלוגיקס". לדבריו, "היכולת של המדיה החברתית ובעיקר של הבלוגים לתת למקצועני מטריקס מקום של ביטוי ברשת זה אספקט אחד. היתרון השני של הבלוגים הוא יצירת קהילה והידברות בין העובדים המקצוענים באשר הם. עד כה אנו רואים כי הבלוגים שלנו זוכים למאות קוראים ביום, והשאיפה היא לחזק נתון זה כמו גם להרחיב את מאגר הבלוגרים של בלוגיקס".
לאחר ההרצאות התקיים פאנל בהשתתפות המרצים, בו נשאלו שאלות בנושא העולם הדיגיטלי בכלל והבלוגים בפרט. לשאלה שעסקה בעתיד הטכנולוגיה, ענה צורף כי "סביר להניח שהתחליף לאייפוד והאייפון בעתיד יהיה מערכות מידע ממוחשבות שישתילו לאנשים במוח". לגבי ההשפעה הציבורית של ה"בלוגספירה", אמר מנשה כי "פוליטיקאים בישראל לא מממשים את קצה הפוטנציאל של המגע עם העם דרך בלוגים".
לדברי שחף ויינר איתן, מנהלת השיווק והמרקום של מטריקס: "אנו גאים להציג בפני עובדינו את מגוון הפעילויות שלנו ברשת ואת היכולת שלנו לנצל את מרכיבי הרשת לקידום ה- Business שלנו ולא פחות חשוב כפלטפורמה לעובדים שלנו לבוא לידי ביטוי ע"י העצמתם הן בפן האישי ובודאי בפן המקצועי. התמהיל שמטריקס מיישמת ברשת נועד להעניק ללקוח מבט של 360 מעלות על החברה ומגוון רחב של דרכי התקשרות איתנו".