העיר האדומה של Esc , שנערכה בשיתוף רדיו 99Esc, זו השנה השלישית באילת, זכתה להצלחה חסרת תקדים. השילוב בין סגנונות מוזיקה עדכנית והעיר הדרומית התגלה כמנצח. טווח הגילאים של הצעירים שהגיעו לעיר נע בין 14 ל- 21.
Esc השקיעה כמיליון דולר האירועים שנמשכו 12 יום של מסיבות, והביאו לאילת כ- 150,000 צעירים שהגיעו כדי לצפות בהופעות רוק ישראלי, היפ הופ ורצף של מסיבות בהובלתם של מיטב ה-D.J הפופולריים בעולם. הכניסה לכל הפעילויות הייתה בחינם.
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק של חברת פלאפון מסר כי "800 האוטובוסים ו- 150 אלף הצעירים שהגיעו לעיר האדומה של Esc הוכיחו שעם הצלחה לא מתווכחים. מעבר לכמות הצעירים שעלתה על כל הציפיות שלנו, הנהירה לעיר האדומה הובילה לעליה של 25% בשליחת ה- SMS באזור אילת! גם הטראק המיוחד שליווה את האירועים זכה להצלחה יוצאת דופן עם 3,000 הורדות!".שטרן ציין כי " החופש, ה-FUN ויציאה מהשגרה הם הערכים של מותג Esc אשר הוטמעו בכל הפעילויות ואשר מושכים את הצעירים להגיע שנה אחר שנה לעיר האדומה. העיר האדומה צברה מוניטין והפכה לחלק מרכזי, זו השנה השלישית, בפעילויות הקיץ של הצעירים וללוקיישן החם של הקיץ.
בין ההופעות הבולטות שהתקיימו ב- 12 ימי הפסטיבל "היהודים", "הדג נחש" "מה קשור" מומי לוי, כלא 6, מסיקה מוקי ולהקת שבע. ה-DJ'S הכי לוהטים – עופר ניסים וסקאזי ו- DJ'S הבית של המועדונים המצליחים בארץ ירדו במיוחד לאילת והופיעו מול המון הרוקדים. המגיש הישראלי ב-MTV, ג’ייסון דנינו הולט, הגיע במיוחד לעיר האדומה של Esc באילת על מנת לצלם את תוכניתו SWICHED ON. במהלך התוכנית מציג המנחה מגמות ואירועים מעולם הבידור והמוסיקה הבינלאומיים, בתחומי האופנה, הגאדג’טים, המסיבות, המועדונים והבארים החמים ביותר ברחבי העולם.
מסיבת ה- MTV שהתקיימה בעיר האדומה בסוף השבוע שעבר בניצוחו של מגה D.J. ארמין ואן ביורן ובהנחייתו של ג'ייסון דנינו הולט מ- MTV אירופה, תשודר היום ב-23:00 בערוץ MTV בתוכנית ישודר ראיון שערך דנינו הולט עם הדי ג’יי ארמין ואן-ביוראן, המדורג שלישי בעולם, שהגיע מהולנד לישראל במיוחד למסיבת MTV. בנוסף, ראיין דנינו הולט מספר DJS מקומיים, בהם אייל הופמן ואלון הלפרין.
לקוחות Esc, נהנו מעוד שלל הטבות ופינוקים במסגרת העיר האדומה של Esc: טיסות מוזלות, דילים למלונות, מתחם סטיילינג מפואר במלון הולידי אין אקספרס ומתחם V.I.P נוצץ במרפסת המשקיפה על המסיבה מעמדת ה- D.J., עם שלל אטרקציות שהוכיחו שוב למה כדאי להיות לקוח ESC.
האירוע הופק, זו השנה השנייה באמצעות המפיק איתן סולמי וחברת קידום המכירות “young”. רדיו 99Esc המשיך להיות שותף פעיל בכל פעילויות המותג בעיר.