כ-50 רשתות אופנה וחברות אופנה ישתתפו ביריד המותגים 2006-2005, שייפתח ב-10 בנובמבר בגני התערוכה בתל אביב.
להערכת ניצן קירשנבוים, מנכל"ית חברת ההפקה של היריד, צפי המכירות יגיע השנה לכ-8 מיליון ₪, כשליריד אמורים להגיע כ-70,000 מבקרים.
יריד המותגים, חגיגת מכירות המותגים הגדולה והמובילה בישראל לחורף 2006-2005 יפתח ב-10.11 בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב ויפעל במשך שלושה ימים. במסגרת היריד, ניתן יהיה לרכוש מותגי אופנה של מיטב הרשתות, היצרנים והיבואנים בהנחות מטורפות של בין 30% ל-50%.
בין החברות שנרשמו עד כה: קרוקר, דיזל, אוניל, בילבונג, דויד ששון, כאוס, לי, רנגלר, אדידס, לי-קופר, איל מקיאג', כן ולא , רנואר, מנגו, המשביר החדש לצרכן, פוקס, דיאדורה , קדס-קידס, גזית, גריפ ועוד.
השקת יריד המותגים לחורף 2006-2005 תלווה בקמפיין פרסום עצמי בהשקעה של כ-450,000 ₪. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, עיתונות, יחסי ציבור,רדיו ואינטרנט.
יריד המותגים פועל מזה כ-5 שנים בהצלחה מרובה. מנתוני חברת ניצן קירנשבאום הפקות, המפעילה את היריד, עולה כי בכל שנה ממוצע המבקרים הוא כ- 60,000 איש.