לאומי קארד יוצאת עם קמפיין תדמיתי חדש אשר ממשיך את המסר של החברה הגורס כי בחיים האמיתיים יותר חכם להשתמש בפתרונות התשלום של לאומי קארד.
הקמפיין, בהשקעה של 3 מליון שקל מהווה מחווה לסרטי המיוזיקל של שנות ה-20 של המאה שעברה, צולם באתרים הכוללים בין היתר מוזיאון ומסעדה. בקמפיין מככבים, בנוסף לקרן מור ויובל סגל, גם אווז מאולף. המסר של הקמפיין: "עד שאווזים יטילו ביצי זהב, בחיים האמיתיים – לאומי קארד – יותר חכם".
הקמפיין יעלה הערב, יום רביעי ה-31.01, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, בערוץ 2 בטלוויזיה ובקולנוע.
לדברי נויה ישראלי, מנהלת התקשורת השווקית של לאומי קארד, כמותג מוביל עלינו לחדש כל הזמן ולהפתיע במוצרים ואחת כמה וכמה בתיקשור. לאור הצלחת הקמפיין התדמיתי הקודם, אשר זכה לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים לאורך זמן, החלטנו להמשיך באסטרטגיה בה לאומי קארד מציעה את פתרונות חכמים לצרכנות בחיי היומיום. "אנו רוצים להעביר את המסר כי כולנו נהנים לחלום על פנטזיות אבל חיים במציאות, וצריכים להתמודד עם תקציב מוגבל והוצאות רבות, כאשר לאומי קארד פועלת בעולם המציאותי ומספקת כלים."