חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד תפתח במהלך חודש מאי את "לאומי קארד Store", חנות Pop-Up ענקית שתיפתח לתקופה של שבועיים וחצי בלבד בנמל תל אביב. בהחנות תהווה מתחם בילוי וקניות, כאשר ניתן יהיה לרכוש מוצרים במהדורה מוגבלת של עשר הרשתות הארציות השותפות בתוכנית הנאמנות של לאומי קארד. לקוחות לאומי קארד יזכו להטבות נוספות כגון הנחות בלעדיות ומתנה בכל רכישה. החנות, שתלווה בסיסמא "לאומי קארד Store – חווית קניות במהדורה מיוחדת", תפתח בהשקעה של שני מיליון שקל. במקביל תצא החברה עם מסע פרסום בהיקף 2 מיליון שקל לצד פעילות ברשת: פתיחת כרטיס ברשת החברתית Facebook אשר ילווה את פעילות החנות, ויעדכן בדבר המוצרים וההנחות השונות . מועדי פתיחת החנות 6/5/08 – 24/5/08
חנויות Pop-Up הינן חנויות מותג שצצות בהתראה קצרה לתקופת זמן מוגבלת של ימים עד שבועות במיקום אסטרטגי. חנויות אלה אפיינו בתחילת דרכן בעיקר מותגי אופנה ורשתות קמעונאיות שבדרך כלל מציעות מוצרים חדשים או מהדורות מוגבלות של מוצרים על-מנת ליצור באזז וחוויית מותג מבדלת, אך בשנים האחרונות גם חברות וארגונים מתחומים אחרים מאמצים את הקונספט במטרה ליצור בידול וחוויה ייחודית ומפתיעה ביחס לפעילותם הרגילה.
בישראל זו תהיה הפעם הראשונה בה חברה מתחום הפיננסים, שמוצריה כמעט ואינם מוחשיים, פותחת חנות Pop-Up מתוך מטרה ליצור עם קהל לקוחותיה ולקוחות פוטנציאליים מגע בלתי אמצעי במגרש משחקים חדש ובלתי צפוי. "לאומי קארד עשתה בשנים האחרונות מאמצים גדולים להעניק ללקוחותיה ערך מוסף במסגרת השימוש באמצעי התשלום שלנו, באמצעות מבצעים חדשניים ואטרקטיביים, תוכניות נאמנות, המרת נקודות לנקודות נוסע מתמיד, ביטוחי נסיעות ללא תשלום ועוד תחת ערכים של ניהול פיננסי אישי חכם וחדשנות", אומרת ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק של לאומי קארד. "יחד עם זאת, המפגשים הישירים עם לקוחותינו היו מועטים ושוחחנו עמם בעיקר דרך אתר האינטרנט, הטלפון והדואר. כמו כל מותג שרוצה להתקרב עוד יותר אל לקוחותיו, אנו רואים בחנות ה-Pop Up הזדמנות להפגיש אותם עם החברה, תחת אותם ערכים, אך באופן בלתי אמצעי ובמסגרת חוויה שונה מזו שאנו מציעים ביומיום".
גונדטר הוסיפה שהחנות גם נועדה להוות פלטפורמה לקידום וחיזוק תוכנית הנאמנות של החברה, שותפותיה לתוכנית ושיקוף יתרונותיה ללקוחות החברה. החנות תהיה פתוחה לקהל הרחב, אך לקוחות לאומי קארד יזכו להטבות ויוכלו לרכוש גם באמצעות נקודות.
הרשתות שייטלו חלק ב"לאומי קארד Store", הן פוקס, סטימצקי, ספורט ורטהיימר, אופטיקנה, גלי, סולוג, ללין, איסתא, ישרוטל וקפה ג'ו. כל אחת מהרשתות תקבל שטח תצוגה בתוך המתחם המעוצב של החנות בו היא תציג לצד המוצר הייחודי גם שורה ממגוון מוצריה הקיים. פוקס תייצר חולצת T מעוצבת עם הדפסים מיוחדים, סטימצקי תציע מארז של 6 ספרים במחיר מיוחד (כל אחד יוכל לבחור את ששת הספרים האהובים עליו מתוך 60 הספרים הנמכרים בישראל), ספורט ורטהיימר תציע אופניים מיוחדות שלא ניתן להשיג בישראל, אופטיקנה עיצבה תכשיט להחזקת משקפיים, גלי עיצבה סנדל מיוחד של האש פאפיס ברוח 60 שנה לישראל, קפה ג'ו יציעו ערכת קמפינג , ללין עיצבה קופסאות מיוחדות עם מוצרי ללין בצבעי דגל המדינה, סולוג עיצבה חולצת פולו מיוחדת לילדים ולילדות, ישרוטל יציעו שובר מיוחד לחופשת 60 השנים- חופשה בת ששה ימים שנבנתה במיוחד עבור החנות במחיר מיוחד, ואילו איסתא תציע חפיסת קלפים שעוצבה במיוחד עבור החנות ע"י סטודנטים לעיצוב.