בישיבה שנערכה באיגוד חברות הפרסום אתמול, התקבלה החלטה לצאת בסקר TGI ערבי במדגם שיכלול 1000 מרואיינים מגילאי 18 ומעלה. יתכן ויערך עיבוי כך שהמדגם יכיל גם מגילאי 15 ומעלה. המדגם לא יכלול את ערביי מזרח ירושלים, מאחר ובעיקרם נחשפים לתמהיל מדיה יעודי להם ושונה לחלוטין משאר המגזר.
ממקאן McCann Cultures , חטיבת המגזרים של מקאן אריקסון, נמסר כי הכלי יאפשר לראשונה לבחון את העוצמה היחסית של המדיה הייעודית במגזר הערבי תוך הצלבה עם מאפיינים דמוגראפיים ומאפייני סגנון חיים. הצוות המייסד של TGI ערבי הוא: McCann Cultures, טריו, מגזרים, אפק, מזאוי, ופובליסיס סקטור.
אבי קורנס, מנכ"ל McCann Cultures אומר: "ה- TGI חשוב לעבודה מקצועית יותר ובסטנדרטים להם רגילים במגזר הכללי. סקר זה יאפשר ליוניברסל מקאן העוסקת גם בתכנון מדיה במגזרים, כלים מקצועיים המבוססים על מידע אמין ולא על הצהרת המדיה."