לאחר 25 שנה: אבסולוט משיקה קמפיין עולמי חדש – "IN AN ABSOLUT WORLD"


"אבסולוט", מותג הוודקה פרימיום המוביל בעולם, מציג קמפיין עולמי חדש- “In an ABSOLUT world”, אשר פותח בשיתוף עם חברת הפרסום TBWA/Chiat/ Day עבור טלוויזיה ומודעות פרסום, ובשיתוף עם GREAT WORKS עבור המדיה הדיגיטלית. הקמפיין יושק באביב/קיץ 2007 ויתחיל בגרמניה בסוף אפריל ובארה"ב במאי. הקמפיין יושק סה"כ ב-12 שווקים ממוקדים.


זהו הקמפיין החדש הראשון מזה 25 שנה לאחר שלל קמפיינים שהיו תחת קו שיווקי וקריאטיבי משותף.



GREAT WORKS מוסרת היום כי In an ABSOLUT world” הוא "קמפיין משולב מעורר השראה, הומוריסטי ומגרה חשיבה, המציג כיצד יראה עולם אבסולוטי. וודקה אבסולוט מקווה ליזום כך דיון בנושאים אוניברסליים ויומיומיים כאחד, וכמו כן לאתגר את הצרכן על מנת שיבטא את השקפותיו על העולם".



חשוב לציין כי הקמפיינים התקשורתיים הקודמים של וודקה אבסולוט זכו בפרסים ושבחים רבים לאורך השנים ועד היום הקמפיין שערכה החברה בשניות ה-80 נחשב לקמפיין אגדי, כאשר הוא שילב אומנות ואופנה עם פרסום. "הקמפיין החדשני שלנו “In an ABSOLUT world, ישבור מוסכמות פעם נוספת. אנו רוצים לעורר השראה באנשים כדי לדון ולגלות את החזון הפנימי שטמון בהם", אומר קתיל אריקסן, נשיא "&S Absolut Spirits ".



In an ABSOLUT world” פותח בשיתוף עם חברת הפרסום TBWA/Chiat/ Day עבור טלוויזיה ומודעות פרסום, ובשיתוף עם GREAT WORKS עבור המדיה הדיגיטלית. "הקמפיין הוא הצעד הבא בפיתוח המותג החזק שלנו וההתחלה של עידן חדש בשיווק וודקה אבסולוט. המטרה שלנו היא להשתמש בכל אפשרויות התקשורת של המאה העשרים ואחת ולהמשיך למשוך צרכנים ל "אבסולוט", מוסיף אריקסן.



הקמפיין “In an ABSOLUT world” יושק באביב/קיץ 2007, יתחיל בגרמניה בסוף אפריל ובארה"ב במאי. הקמפיין יושק ב-12 שווקים ממוקדים בוודקה אבסולוט מאוחר יותר ב-2007.


הקמפיין יכלול טלוויזיה ,מודעות דפוס ומדיה דיגיטלית.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת