לא רק (ב)ישראל: העיר ניו-יורק משיקה קמפיין פרסום גלובלי. בוז'י, מאחורייך.

משרד התיירות של ניו יורק סיטי משיק את קמפיין הפרסום הבינלאומי הגדול הראשון בתולדות העיר. הקמפיין הוא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר לקידום העיר ברחבי הגלובוס. משרד התיירות, NYC & קומפני, כבר פתח משרדים בכמה ערים בעולם, ביניהן דבלין, בואנוס-איירס ולונדון. המשרד מתכנן לפתוח 8 משרדים ב-2007, בין השאר גם בטורונטו וטוקיו.



על פי דיווחי משרד התיירות של מדינת ניו יורק, למרות שמידי שנה מבקרים מיליוני תיירים בעיר, היא מעולם לא שיווקה את עצמה באופן אקטיבי, בוודאי שלא בקמפיין חוצה גבולות נוסח זה.



לדברי מנכ"ל NYC אנד קומפני, ג'ורג' פרטיטה, הקמפיין החדש יושק לקראת הסתיו הקרוב. לדברי פרטיטה, "אנחנו נבהיר לאנשים שניו-יורק סיטי היא לא רק מנהטן. הקמפיין החדש מייצג אסטרטגיה שכוללת את כל חמשת הרבעים של העיר".



תקציבה השנתי של NYC אנד קומפני עומד כיום על 45 מיליון דולר, לעומת 85 מיליון דולר שלאס-וגאס מקדישה לפרסום. בשנת 2006 ביקרו בעיר כ-44 מיליון תיירים, והניבו הכנסות בהיקף של כ-24 מיליארד דולר לכלכלה המקומית, יותר מאשר לאס-וגאס, לוס-אנג'לס ו-וושינגטון.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת