לא רק דץ: גולדסטאר יוצאת בקד"מ בבארים. קהל היעד – גברים "מבוגרים יותר"



כחלק מהשקת המותג גולדסטאר לייט יוצאת טמפו בפעילות קד"מ בלתי שגרתית בברים נבחרים ברחבי הארץ "במטרה ליצור חשיפה מלאה והתנסות של המוצר לשם יצירת דיבור ושיח בבר".



הפעילות כוללת תסריטים שונים המבוצעים על ידי צוות שחקנים של "ראש חוצות", כגון: זוג שחקנים המשתלב במהלך ערב שגרתי בבר ולפתע פוצח במריבה קולנית שבסיומה הגבר מפתיע בהצעת נישואין לחברתו. הברמן מפנה את תשומת לב האנשים לסיטואציה ובסופה מזמין על חשבון הבית בקבוק גולדסטאר לייט לכל הנוכחים בבר.



הפעילות בהשקעה של 200,000 ₪ , תתקיים בכ-70 ברים ברחבי הארץ במהלך חודשים פברואר מרץ. ( מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום)



סער אמיר, מנהלת מותג גולדסטאר: "בנוסף לפעילות קידום מכירות שאנחנו עושים בשוק החם, החלטנו לייצר פעילות יוצאת דופן בשוק הקר המתאפיין בעיקר בצריכה של בירה מהחבית כשגולדסטאר מובילת השוק בבירה בכלל ובחבית בפרט מייצרת משהו חדש ויוצא דופן. המטרה העיקרית של הפעילות הינה לייצר התנסות רחבה בקרב הקהל הבליינים" .



עוד נמסר מהחברה כי קהל היעד הממוקד הוא גברים מבוגרים יותר, בעלי סגנון חיים מהיר, דינאמי ואקטיבי, בעלי מודעות שמשקיעים יותר בעצמם ובמראה שלהם, רוצים להמשיך לחיות את החיים הטובים.



הצצה אל העולם: שוק הלייט בארה"ב מהווה כ-48% מקטגורית הבירה. 4 מתוך 5 הבירות המובילות בארה"ב הינן בירות לייט.

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים