במסגרת שיתוף פעולה בין H&O לחברת אל-שרד, תשווק קולקציית האופנה של מותג הגברים LUMBERJACK רק ברשת האופנה H&O , כך נודע היום ל-Allmarketing.
לדברי ד"ר ישראל פלג יו"ר רשת האופנה H&O, כניסתו של מותג LUMBERJACK למחלקת הגברים ברשת מבטא את החוזקה של הרשת באיתור ושיתוף פעולה עם מותגי אופנה מובילים בינלאומיים. LUMBERJACK יענה על צורך קיים בפריטים נוחים מאד, שהונדסו ופותחו במיוחד לתחושה של חופש ונינוחות המשולבים באופנתיות "גזעית", במחירים הולמים".
לדברי רוני אירני יו"ר קבוצת אירני, בעלת הזכיון למותג LUMBERJACK זיהתה קבוצת אירני, צורך של הגבר הישראלי למותג פנאי. לדבריו "עם טיפוחה של תרבות פנאי בישראל, תהליך שהתחזק מאד בעשור האחרון, ניכר מחסור במותג אופנה והנעלה לשעות הפנאי, המקנה נוחות מהסוג הנדרש בעת עיסוק בספורט, עבור שעות פנאי, טיולים, הליכות בטבע וחוויות משפחתיות".