כשחברת Pinkfong העלתה בשנת 2015 את השיר "בייבי שארק" היא לא תיארה לעצמה את הרעש, תרתי משמע, שיצליחו להשיג כמה שנים מאוחר יותר באמצעות גרסאות ורמיקסים שיקבל השיר. כעת, כשהגרסה הקוריאנית האחרונה הגיעה למעל שני מיליארד צפיות ביוטיוב היא גם הופכת לשיר הנושא לקמפיין חדש.
שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל לבית והמטבח, מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ודיגיטל למותג שואבי האבק SHARK , מבית חברת Shark Ninja האמריקאית, עם שיר הלהיט הבינלאומי הידוע "בייבי שארק" מבית Pinkfong , חברת הבידור הבינלאומית. מדובר בלהיט שהפך לתופעה בינלאומית, אהוב על ידי ילדים ומבוגרים כאחד בכל רחבי העולם, עם למעלה מ-2.2 מיליארד צפיות. הקמפיין החדש, שהופק ע"י משרד הפרסום מנצ', יכלול מספר סרטונים בהשקעה של 10 מיליון ₪.
הקמפיין יעלה בכיכובה של רות אהרוני, רקדנית, זמרת, כוריאוגרפית ויוצרת רב תחומית, המככבת על בימות העולם עם להקת מיומנה, ששבתה את לב הצופים הישראלים בתכנית "הכוכב הבא", כשהיא רוקדת וקופצת בחודשי הריון מתקדמים ומציגה גזרה חטובה וקלילה. לצידה של רות לוהקו 3 שחקנים נוספים וכל הארבעה חברו יחד לכדי קליפים קצביים ומשעשעים, שובי לב ומעלי חיוך, כשבכולם משולבים שואבי האבק האלחוטיים החדשים של המותג Shark בעלי הסוללה הכפולה לזמן שאיבה ללא הגבלה.