הבחירה בלוגו של שחל נעשתה על ידי צוות השיפוט של התחרות המורכב ממעצבים, מנהלי שיווק ואנשי ציבור מרחבי העולם, בזכות החדשנות והחיבור המפתיע, ובהעברת המסר של הלב, איכות חיים והלבלוב לאלפי לקוחות בארץ ובעולם. הלוגו של שחל נבחר בקטגוריית Best Award. הלוגו הזוכה מורכב משני הסימנים המיתיים, הלב ועץ החיים, ועוצב עבור שחל כחלק מתהליך המיתוג מחדש שנערך בחברת שחל בשנת 1996, אשר כללה בין היתר עיצוב שפה וזהות חדשים לחברה. תחרות העיצוב Wolda, נערכת מדי שנה במטרה לעודד מצוינות בתחום העיצוב הגרפי ולעקוב אחר מגמות עיצוב גלובליות. המעצב דני גולדברג מתמחה בעיצוב תדמית, מיתוג ועיצוב ספרים ללקוחות שונים בארץ ובעולם. דני גולדברג דיזיין אחראים על עיצוב התדמית ומיתוגה של שחל, ועובדים בימים אלו על מיתוג החברה הבינלאומית. דני גולדברג זכה בפרסים בינלאומיים רבים, ועבודותיו התפרסמו בספרים וכתבי עת רבים בעולם.
דפי ויטלה – בן בסט, סמנכ"ל השיווק בשחל טלרפואה אמרה היום: "זה תמיד משמח לקבל הכרה בינלאומית, הזכייה של הלוגו מוכיחה שהצלחנו לייצר אייקון בעל משמעות בינלאומית רחבה. אנחנו גאים בזכייה ומודים לדני גולדברג על עיצוב הלוגו המבטא את ליבת הפעילות של שחל".