לוג-און תייצג בארץ מוצר חדש מבית UBS הגרמנית, המאפשר שליטה מלאה בתוכנות השירות

חברת לוג-און, המתמחה בשיפור איכות, פיתוח וניהול בתחום DB2, נבחרה לייצג מוצר חדש בשוק הישראלי לתחזוקה אוטומטית של בסיסי נתונים – TUC ((TOTAL UTILITY CONTROL.



הליך התחזוקה הופך למאתגר יותר ויותר ככל שמסת הנתונים גדלה ויש צורך להתמודד עם שינויים תמידיים אך גם להשאיר את הנתונים זמינים בכל עת. לכל בסיס נתונים יש מספר רב של תוכנות שירות (UTILITIES ) בכדי לעזור בביצוע תחזוקה, אבל אין מוצר שיודע להפעיל את תוכנות השירות בזמן מתאים, או בודק האם יש צורך בביצוע ארגון מחדש של הנתונים.



TUC פותרת אתגר זה באמצעות הגדרת מאפיינים ושירותים עבור כל בסיסי הנתונים באופן אוטומטי בהתאם למדיניות התחזוקה של הארגון. הגדרה מוקדמת זו מאפשרת הפעלה של תכנת השירות בזמן אמת ורק בזמן שנוצר הצורך וע"י כך לחסוך במשאבים. תכנת TUC מאפשרת מעקב אחרי המערכות הפועלות, קבלת החלטות בזמן אמת,ובמקרה הצורך מבטיחה שחזור נתונים עם יכולות ההעתקה והשיחזור.



יוסי שגב, מנכ"ל משותף בלוג-און אמר כי "TUC חוסכת במשאבים ומצמצמת עלויות ע"י הבטחה כי רק השירותים שיש בהם צורך יופעלו. התוכנה מאפשרת איזון בעומס העבודה באמצעות חלוקת המשימות הפועלות בזמן נתון ושימוש מקביל או נפרד בשירותים. כל זאת הופך את המוצר לפתרון אולטימטיבי לתחזוקה אוטומטית של בסיס הנתונים".



חברת לוג-און מתמחה באספקת פתרונות המותאמים לצורכי הלקוח, עבור ארגונים וחברות היי-טק בארץ ובעולם ושואפת להעניק ללקוחותיה פתרונות תוכנה כוללים במטרה לייעל תהליכי עבודה ולהפחית את הוצאות הארגון.

אולי יעניין אותך

15795pic.jpg1_

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח