אחרי מסעות המיתוג של לוח yad2בניסיון להקנות הרגלי צריכה אינטרנטים ייחודים, יוצאת הנהלת אתר יד2 במסע פרסום והסברה רחב היקף, תחת הסיסמא "הופכים את המחסן למזומן".
במסגרת המהלך השיווקי, יוצע לציבור הגולשים לפרסם מוצרים שאינם בשימוש ומאוחסנים בדרך כלל במחסן הביתי. המסר מראה את האפשרות לפרסם חינם באתר מוצרי יד שנייה "התקועים" במחסנים ובוידעם ולהפוך אותם לכסף מזומן. בעיקר בימים קשים אלו.
"לכל אחד יש בבית מוצרים שאין להם שימוש", מסביר שון תל מנכ"ל האתר ובעליו, "אנו מדגישים בפני קהל הגולשים שהגיע הזמן להיפטר מהם ולעשות קצת כסף מהצד- תמיד יימצא מישהו שמחפש בדיוק את מה שהגולש רוצה למכור. הדינמיקה האדירה של האתר והטראפיק הגדול מייצרים הזדמנויות מעולות לקונים ולמוכרים".
הקמפיין בהיקף של 2 מליון ₪ יכלול חבילת תשדירים בערוץ 2 בטלוויזיה (הופקו על ידי ערן בירן הפקות), ובנוסף קמפיין חוצות ואוטובוסים יחודי, דייור ישיר ואינטרנט.