לקראת הקיץ לופטהנזה יוצאת במבצע – "לגלות את אירופה עם כל המשפחה"; הקמפיין מציג מפה דינאמית באמצעותה ניתן לדעת את מחירי המבצע ליעד. משרד הפרסום – נקסט-אין.
לקראת עונת הטיולים שבפתח, לופטהנזה, חברת התעופה הזרה הגדולה ביותר בארץ מעלה קמפיין אינטרנט ייחודי בישראל תחת הסיסמה: "לגלות את אירופה עם כל המשפחה" . את הקמפיין מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין אשר פיתחה מפה דינאמית בה הגולש מקבל את כל המידע באופן פשוט ונוח ללא צורך להתחיל לחשב אחוזי הנחה . הגולש בוחר יעד במפה דינאמית, כאשר כל בחירת יעד מציגה לו את מחירי הטיסה הרלוונטיים. תקציב הקמפיין כ-200 אלף שקל.
הקמפיין מהווה את שיאו של מבצע של חברת לופטהנזה לשיווק טיסותיה לכ-65 יעדים באירופה בהם למבוגר שני תינתן הנחה של 35% ומעלה, ולילד עד גיל 16 תינתן הנחה של 25% ומעלה. הקמפיין לא מציג רק את אחוזי ההנחות במבצע ,אלא נותן שירות מלא לגולש .הגולש בוחר יעד ומקבל את מחירי הטיסה לאחר ההנחה. הקמפיין יעלה באתרים ynet, msn, d-media, globes, למשך שבועיים. דוגמה לקמפיין.
"קמפיין זה ממחיש כיצד בעלות נמוכה יחסית ובקריאייטיב חכם ניתן להביא לתוצאות טובות עבור הלקוח", אומר רן ברקו, מנכ"ל מייסד נקסט-אין. "המפה הדינאמית חוסכת לגולש זמן ודפדוף בנבכי אתר החברה ומציגה עבורו את כל המידע הרלוונטי ישירות על הבאנר".