פורטל ההיכרויות "קופידון" חוגג 5,000 חתונות של זוגות שהכירו באתר מאז הקמתו, ויוצא בקמפיין לבחירת "חתונת ה- 5000". לשלב הגמר הגיעו 10 זוגות עם עשרה סיפורי אהבה מרגשים במיוחד. סיפורי הזוגות יתפרסמו באתר והגולשים יוזמנו לבחור את הזוג הזוכה. הקמפיין נערך ע"י חברת האינטראקטיב Next In בהשקעה של 50,000$.
אתר ההיכרויות קופידון התרחב במהלך השנה האחרונה והפך לפורטל היכרויות CUPID.co.il הגדול והמוביל בישראל. השירות מספק לחברים מציאת בני זוג פוטנציאליים, על פי העדפותיהם ומאפשר לחברים ולמנויים לתקשר עם חברים אחרים בתוך האתר. התכנים בפורטל מלווים את הגולשים בדרך למציאת אהבה, מרגע החיפוש ועד לדייטים, עם מגוון טיפים , יועצי זוגיות ומאמני סינגלים, כתבות תוכן וסרטוני וידאו של זוגות מאושרים שהכירו דרך האתר .
הקמפיין בהשקעה של 50,000$, יעלה בצורה רחבה בפורטלים המובילים ברשת כגון: MSN נענע,NRG, ואתרים נוספים, כאשר הפרזנטורים של הקמפיין הם אותם 10 זוגות מאושרים שיספרו את סיפור אהבתם המרגש בסרט וידאו ויתמודדו על הסיפור המרגש ביותר. הזוג המנצח יזכה בחופשה מדהימה הכוללת הפתעות רבות.
קרן דיין, מנהלת אתר Cupid , מציינת כי "מסקרים ובדיקות שערכנו בקרב רווקים האינטרנט הנו בין שלושת המקורות המובילים ליצירת קשרים רומנטיים, יחד עם היכרות דרך חברים ומקום עבודה/לימודים. מסקר שנערך לאחרונה בבריטניה נמצא כי אחד מתוך שבעה זוגות שנישא מכיר היום דרך האינטרנט. בפורטל קופידון הכירו עד היום כ- עשרות אלפי זוגות. מתוכם סיפרו לנו על חתונתם כ 5,000 זוגות. אנו מעריכים כי מספר הזוגות האמיתי הנו אף גבוה יותר, אך מאוד גאים גם במספר הזה, שהוא שיא ישראלי בכל קנה מידה".