ליאור חורב יחליף את יובל ארד בתפקיד מנכ"ל ארד תקשורת

יובל ארד (42) הודיע היום על כוונתו לפרוש בקרוב מתפקידו כמנכ"ל חברת ארד תקשורת ובמקומו יתמנה לתפקיד ליאור חורב (35), שותף בחברה ומי שכיהן בשלוש השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל בה. מועד החילופים נקבע לסוף הרבעון הראשון של שנת 2007.



חילופי המנכ"לים תוכננו לפני זמן רב כחלק מתהליך מובנה שבמסגרתו מוזגה לפני שלוש שנים חברת אקטיב 2000, שעסקה בניהול קמפיינים פוליטיים וציבוריים וניהול משברים, לתוך ארד תקשורת ומינויו של ליאור חורב לתפקיד משנה למנכ"ל החברה.



מארד תקשורת נמסר כי "יובל ארד ימשיך להיות מעורב בפיתוח העסקי של הקבוצה וביישום התוכניות להתרחבות בינלאומית של עסקיה". בכינוס השנתי של עובדי ארד תקשורת שהתקיים בירושלים בסוף השבוע, אמר יובל ארד, כי בכוונתו להצטרף בקיץ הקרוב לרעייתו, הד"ר אריאלה ארד, שהוזמנה להשתלב למשך כשנתיים, בצוות מחקר בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הארוורד, בבוסטון ארה"ב.



חורב, הנכנס לתפקיד המנכ"ל, נמנה בשנים האחרונות על בכירי האסטרטגים בישראל. הוא היה חבר בפורום החווה של ראש הממשלה אריאל שרון, ושימש כיועץ אסטרטגי לראש הממשלה אולמרט בבחירות האחרונות. חורב כשותף וכמשנה למנכ"ל ארד תקשורת, ייעץ בשנים האחרונות לחברות מסחריות רבות בארץ ובחו"ל בתחומי פעילות רבים ובהן, מנורה-מבטחים, אגד, רשת בתי הקפה ארומה ת"א, כנס הרצליה, חברת החשמל, דלק US, קבוצת אלעד, אמישראגז, אבוט פארמה ואח', והוביל צוותי עבודה מקצועיים בתחומים אלה.



איל ויובל ארד ייסדו את ארד תקשורת, חברת יחסי הציבור, הייעוץ האסטרטגי והפרסום לפני כ- 14 שנים ומאז הקמתה שימש יובל כמנכ"ל הקבוצה, וביסס אותה כפירמת הייעוץ התקשורתי הגדולה בישראל. תחת ניהולו התרחבה הפעילות העסקית של ארד תקשורת גם לתחומי הפרסום וליחסי הציבור המגזריים והוקמה "קבוצת ארד תקשורת" הכוללת את החברות "ארד ייזום" בתחום הייעוץ הבינלאומי ו- "360 ערוצים" בתחומי הפעלה וייזום של ערוצי תוכן בכבלים וברשת האינטרנט . היקף הפעילות העסקית של הקבוצה מסתכם בכ- 40 מיליון ₪.



ארד תקשורת נמצאת בבעלותם של איל ארד, יובל ארד וליאור חורב. החברה היא מחברות יחסי הציבור הגדולות במשק ומשלבת את מכלול הפעילויות של חשיבה ותכנון אסטרטגי וכלל ממשקי התקשורת השיווקית. ארד תקשורת משרתת כיום כ- 100 לקוחות קבועים והיא מעסיקה כ-40 עובדים.



בין לקוחות החברה נמנים חברות פרטיות וממשלתיות וגופים ציבוריים בתחומי פעילות מגוונים ובהן חברות היי טק, טלקומוניקציה, קרנות הון סיכון, גופים ציבוריים, בתי השקעות מובילים, מוצרי צריכה ורשתות שיווק, גורמי תחבורה ציבורית ורכב, רשתות שידור ומדיה וחברות נוספות.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס