הכנס השנתי של פורום BLACK, שעמד בסימן בחירתם של "איש השנה" ו"עשרת המשפיעים" בתחום השיווק החווייתי והקד"מ, התקיים היום במתחם סינמה סיטי. לכנס, שאורגן על ידי מייסד הפורום אייל נאור מנכ"ל חברת EXP, הגיעו כ-400 מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית ומנהלי משאבי אנוש ורווחה מהחברות המובילות במשק.
איש השנה לשנת 2006, שנבחר על ידי פאנל שופטים מיוחד בראשות בכירים מהתעשייה והמשק, הוא ליאור צורף, מנהל קבוצת השיווק המרכזית במיקרוסופט ישראל. כ"עשרת המשפיעים" שהשפיעו יותר מכל על עולם הקד"מ והאירועים בשנת 2006 נבחרו גם אילן שפיגלמן מ-Oracle ישראל, גלעד רוזנהולץ מ-מ. ח. אלישר, אמיר אפל מסלקום, יואש בן אליעזר מטמפו משקאות בע"מ, יובל פרידן ממוטורולה טלפונים סלולריים, סיגל מרינברג מצ'מפיון מוטורס חטיבת Audi, טיליה תורן מאורנג', אורלי אטלס מהוט, ומיכל בייניש מנייקי ישראל. פרס מיוחד הוענק ליוסי אשד, מנהל תחום נהיגת צעירים בעמותת "אור ירוק", על פרוייקט "אור ירוק לחיים".
בחלקו הראשון של הכנס, נחשפו המוזמנים להפגנת יכולות מרהיבה של הטרנדים והמגמות בתחום השיווק החווייתי, בתצוגה מושקעת של מיטב הספקים בתחום. את הכנס הנחה אדיר מילר, ובמסגרתו התקיים פאנל "מגמות בשיווק חוויתי 2007" בהנחיית גילי דינשטיין, עורכת ראשית במגזין "פורבס", ובהשתתפות מנהלים בכירים.