קבוצת ליידן תקשורת (Leyden Communication Group), חברה בינלאומית הממוקמת בתל-אביב ועוסקת בניהול משברים, ניהול מוניטין, וקידום באינטרנט באמצעות יחסי ציבור, התנדבה לספק את שירותי ייעוץ המדיה המקצועיים שלה לממשלת ישראל.
עם החלטת האסיפה הכללית של האו"מ לדון השבוע בדו"ח גולדסטון על מבצע עופרת יצוקה בעזה, הקימה ליידן מספר אתרי אינטרנט, כולל www.UNgoldstneReport.com, ומספר קבוצות בפייסבוק, גוגל ויאהו, הפוסלות את ממצאיו המוטים של דו"ח גולדסטון ומספקות עובדות מדויקות ואובייקטיביות על מבצע עופרת יצוקה.
"משמעות ההצעה על העברת דו"ח גולדסטון לדיון באו"מ, היא שלאלה מבין חברות האו"מ שהצביעו על החלטה זאת יהיה דם על ידיהן, מאחר שהחלטה זאת מעודדת ישירות ובבירור טרור נגד מדינות דמוקרטיות", אומר ליידן.
"יש מעט מאוד חברות יחסי ציבור בינלאומיות אשר שילבו יחסי ציבור קלאסיים ומיתוג לתוך
Web 2.0 ורשתות חברתיות", אומר ליידן. "עבור הפעילות נגד דו"ח גולדסטו הקמנו אתרי מידע וקידמנו אותם דרך Google News, Google Adwords, Facebook, YouTube ו- Twitter בעוצמה הרבה ביותר.
כתוצאה מכך אני מקבל עתה יותר ויותר איומי מוות המגיעים מקבוצות טרור איסלמיות, כך שהמשמעות היא שעשינו משהו נכון".
ג'ואל ליידן, שהשתתף בהקמת אתר האינטרנט המסחרי הראשון בישראל ב- NetKing – 1995, גוף החדשות המקוונות הראשון – Israel News Agency – ואתר התנחומים עם הרצחו של יצחק רבין ז"ל ב- 1995, הקים את קבוצת התמיכה הגלובלית הגדולה ביותר בישראל במהלך מבצע עופרת יצוקה, שאספה אליה יותר מ- 100,000 חברים.
"עצתי לציבור הרחב הרוצה לתמוך בישראל, היא לצאת למתקפה", אומר ליידן. "הגיע הזמן שנתחיל להשמיע את קולנו ב- Facebook, Twitter, Google ו- YouTube על המצב החמור ועל העדר זכויות אדם וצדק פוליטי וחברתי בעולם הערבי האיסלמי".