חברת "לילית קוסמטיקה" קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג האיפור הבינלאומי המצליח, BOURJOIS PARIS בישראל. המותג יחל להיות משווק באמצעות החברה החל מחודש ספטמבר 2011. היקף ההשקעה בהחדרת המותג נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪.
המותג Bourjois נתפס בעולם כמכתיב אופנה בתחום האיפור, בקטגוריית ה"מאס-מרקט", ופונה לקהל יעד של נשים בגילאי 15 ומעלה. מלבד מגוון שופע ומרשים של כ- 300 גוונים ומרקמים איכותיים, המותג מציג כ- 100 יצירות חדשות בכל שנה.
PARIS BOURJOIS, הינו מותג איפור פריזאי הוותיק ביותר בעולם וקיים מזה כ- 150 שנה, החל משנת 1863. המותג הוקם על ידי ג'וסף אלברט פונסין, שחקן חובב וקוסמטיקאי במקצועו. בשנת 1868, העביר פונסין את כל הפעילות לשותפו אלכסנדר בורז'ואה שהרחיב את היקף הפיתוח והייצור והפך את חברת Bourjois למותג בינלאומי נודע. המותג הוסיף להתרחב ובשנת 1879 הושקה פודרה להארת גוון העור, על בסיס אבקת אורז, שהפכה ללהיט עולמי. באותה שנה נמכרו 2 מיליון יחידות ברחבי העולם, כמות חסרת תקדים באותה עת, שטרם נראתה כמותה בענף הקוסמטיקה.
תמהיל המוצרים של המותג, ישווק במלואו בישראל וניתן יהיה להשיגו ברשתות סופר פארם, משביר, ניו פארם ופרפומריות מובחרות. מחירי המוצרים בישראל ינועו בין 35-175 ₪ (רמת מחירים המתחרה במוצרי האיפור מבית "לוריאל").
לדברי ניצה בילט, מנכ"ל "לילית קוסמטיקה": ". קטגוריית ה"מאס-מרקט" הינה קטגוריה בצמיחה ואנו מרוצים מהעמקת אחיזתו בשוק זה, בנוסף למותגים נוספים בקטגוריה שכבר קיימים ברשותנו, כמו טבק, מרוול, אדם, לוטו, אנטוניו בנדרס ועוד. זכייתנו במותג Bourjois, מאפשרת לנו להעניק ללקוחה את הרגשה והמראה הפריזאי, במחיר שווה לכל כיס".
"לילית קוסמטיקה" הוקמה בשנת 1938 והינה חברה המתמחה בייבוא ושיווק מותגי טיפוח, בישום ואיפור בינלאומיים מובילים, ביניהם: דולצ'ה וגבאנה, פראדה, גוצ'י, ורסאצ'ה, שיסיידו, לנקסטר, לה פררי, יובנה, ד"ר פאיו, נינה ריצ'י, קרולינה הררה, פאקו רבאן, דווידוף, אנטוניו בנדרס, קנזו ועוד רבים אחרים.