לינור אברג'יל נבחרה להוביל את קמפיין רשת "העין השלישית" תהיה הפנים של המותג בשנה הקרובה

לינור אברג'יל תהיה הפרזנטורית של רשת "העין השלישית" בעונות הקרובות ותוביל בשנת 2006 את הקמפיינים של המותג, הכוללים יחסי ציבור, שילוט חוצות ומודעות בעיתונים. לינור תוביל את המותג בשנה הקרובה תמורת 40,000$.



לינור נבחרה לקמפיין בשל המראה האתני והעוצמתי שלה. לינור למדה משחק באופן מקצועי, ומביאה איתה כדוגמנית לצילומים איכויות ייחודיות. מיס עולם לשעבר מבורכת במראה אתני, אינדיאני ובגזרה דקה ומושלמת. ללינור אופי ישראלי ומראה בינלאומי, ומאחוריה קמפיינים רבים בחו"ל.



זו הפעם הראשונה שנבחרת פרזנטורית להוביל את הקמפיינים של "העין השלישית" למשך שנה ולהוות את ה"פנים" של המותג. הקמפיין צולם על ידי צלם האופנה איתן טל.



אבי אורבך, מנכ"ל רשת "העין השלישית": " כחלק ממהלך שיווקי אשר מטרתו להרחיב את החשיפה ומודעות הציבור לרשת "העין השלישית", החלטנו לבחור פרזנטורית אשר תלווה אותנו לאורך השנה. לינור תייצג את הקו המנחה אותנו: יופי, פשטות, נוחות וחיבור לשורשים. אנו שמחים לאמץ את לינור למשפחתנו הרחבה! הבגדים של ה"עין השלישית" מתאימים לכל אחת, אפילו למיס עולם. האישה שלנו מקרינה את החוזק שלה דרך הפשטות. "

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת