ללא גבולות: לראשונה-תחרות בינלאומית אינטראקטיבית. המותג – סלוגי

סלוגי, מותג בינלאומי מוביל להלבשה תחתונה, יוצא במבלך שיווקי חסר תקדים והודיע הבוקר על השקת תחרות אינטראקטיבית בינלאומית לחיפוש אחר זוג הישבנים היפים ביותר בעולם.



מסלוגי ישראל נמסר כי שני המנצחים בתחרות העולמית (אישה וגבר) יקחו את כל הקופה: חוזה דוגמנות לשנה לקמפיין סלוגי העולמי, פרס כספי בסך 10,000 יורו ופוליסת ביטוח לישבן.



תחרות Show me your sloggi! למציאת הישבן היפה ביותר, נפתחת ב-10 ביולי ב-31 מדינות ברחבי העולם ובהן ישראל. עוד נמסר מהחברה כי "ההשתתפות בתחרות היא פשוטה וקלה ממש כמו התחברות לאינטרנט". בכל מדינה יערך גמר ארצי, בו יבחרו הישבנים המנצחים שעולים לגמר הבינלאומי, שיערך במינכן, בנובמבר השנה.



לגמר הארצי בישראל, יעלו הישבנים שזכו למספר ההצבעות הגבוה ביותר באתר האינטרנט. הישבנים הנבחרים יופיעו בפני חבר שופטים מקומי, שיבחר את זוג הישבנים המנצח בישראל. זוג זה, של אישה וגבר ישלחו לגמר הבינלאומי.



המדינות המשתתפות חוץ מישראל: אוסטריה, גרמניה, בלגיה, הולנד, שווייץ, צרפת, ספרד, פורטוגל, איטליה, יוון, בריטניה, אירלנד, דנמרק, פינלנד, שבדיה, נורבגיה, פולין, הרפובליקה הצ'כית, הונגריה, קרואטיה, סלובניה, רומניה, בולגריה, רוסיה, אסטוניה, לטביה, ליטא, ברזיל, יפן, דרום אמריקה.



התחרות תלווה בקמפיין אינטרנט מקיף שיכלול יחסי ציבור ברשת – פורומים, בלוגים וקהילות, וכן פרסום באתרי אינטרנט מובילים: וואלה!, נענע, ICQ ותפוז.




קרדיטים:



משרד הפרסום: Saatchi & Saatchi interactive


מנהל לקוחות: תומר שדה


תקציבאית: גלית הראל


קריאייטיב: אירית סגל, אדי גולדנברג, ליאור קובינסקי

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת