אתרי קבוצת הארץ וחברת סובארו יוצאים בפרויקט שיווקי משותף, תחת השם Star Quality. במסגרת הפרויקט יזמו השותפים משחק אינטראקטיבי במסגרתו יוכלו הגולשים לקבוע, בכל יום, למי יש יותר Star Quality מבין צמד מתמודדים יומי, ביניהם תשובה או נוחי דנקנר, גליה מאור או צבי זיו, קסטרו או זארה, רונלדיניו או בקהאם, לב לבייב או גיאדמק, פלאפון או פרטנר ועוד.
מ"הארץ" נמסר כי גולשי אתרי הקבוצה, יוכלו לשלוח את הבחירה המועדפת עליהם באתר הפרויקט שם יוכלו לזכות ברכב מנהלים מפואר מסוג סובארו B4 Spec-B . לדברי רועי קורן, משנה למנכ"ל TheMarker, "הסטאר היומי הוא האדם, החברה או התחום שמוביל על פני המתחרה לפי פרמטרים כמו חדשנות, יוקרה, עוצמה, איכות ועוד".