במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו בעולם, הכריזה לנובו ישראל על הקמת אקדמיית גיימינג לשחקני פורטנייט. כחלק מהתוכנית, הוזמנו השחקנים להצטרף לתוכנית אימונים מותאמת אישית שתאפשר להם לקחת חלק – ללא עלות – בנבחרת ייחודית ולעבור חווית אימון אישית שבמסגרתה ילמדו כיצד הופכים משחקנים חובבים למקצועיים.
במסגרת המהלך הייחודי, הוזמנו גיימרים צעירים להתחרות על מקום בתוכנית אימונים שתימשך על פני שישה שבועות ואשר נבנתה במיוחד על ידי הסטארט אפ נובוס ( NOVOS.GG ), המפתח טכנולוגיות מתקדמות לאימון גיימרים . פלטפורמת האימון של נובוס מיועדת לגיימרים השואפים לקחת את כישורי הגיימינג שלהם לשלב הבא והיא מבוססת על ניתוח של מאות אלפי משחקים ועיבוד של מאות מיליוני נקודות ייחוס על מנת ליצור לכל גיימר את תוכנית האימונים האופטימלית עבורו.
במהלך ששת השבועות, בתוכנית שנבנתה במיוחד עבורם, מקבלים הגיימרים ליווי של צוותי מאמנים מקצועיים, זוכים לגישה לכלי האימון המתקדמים בעולם ולתוכנית אימונים אשר תותאם לכל שחקן על בסיס העדפותיו וביצועיו, לומדים איך לשמור על שגרת אימונים, נחשפים לתוכן מקצועי מעולמות הגיימינג התחרותי, לומדים כיצד לשדר משחקים, כיצד לחזק את כישוריהם, לשחק בצמדים ובצוותים ועוד.
בסיום תוכנית האימונים יערך טורניר פנימי נושא פרסים בין משתתפי התוכנית שיעניק להם את ההזדמנות לזכות בתואר ה- MVP של מחזור הראשון באקדמיית הגיימינג.
לנובו פעילה בתחום הגיימינג זה כבר מספר שנים. על חשיבות התחום תעיד בנייתו של מותג הגיימינג Legion של לנובו שנועד לספק לקהילת הגיימרים את המוצרים, המעורבות הקהילתית, וכן את החוויה המניעה את התשוקה למשחק. בנוסף לטווח עצום של דגמי מחשבים המציעים לשחקנים מפרטים עוצמתיים, הרחיבה לנובו את משפחת מוצרי הגיימינג והיא כוללת היום כל מה שגיימר זקוק לו, החל ממקלדות ועכברים ועד מסכים עם קצבי רענון גבוהים וזמני תגובה קצרים ואף תיקים מיוחדים.
במהלך השנים בנתה לנובו ישראל בהתמדה קהילה של גיימרים וביצעה מספר מהלכים אסטרטגיים מובילים לביסוסה בקהילה, ביניהם תמיכה ואימוץ נבחרת הגיימינג, מתן חסויות לטורנירים, שיתופי פעולה, השתתפות באליפויות eSport ועוד.
לדברי סיון פולק יהל, מנהלת שיווק לנובו ישראל, " זוהי פעם ראשונה בעולם שבה מתבצע שיתוף פעולה כזה בין מובילה עולמית בסדרי גודל של לנובו וסטארט אפ טכנולוגי המתמחה בגיימינג. קצרה היריעה לתאר את הגאווה שאנו חשים להוביל מהלך כזה שכמוהו טרם נעשה בעולמות הגיימינג. כחברה שפונה לגיימרים עם טווח רחב של מוצרים, הבנו כי מעבר לחומרה, אנחנו רוצים לתת לשחקנים מתחילים את האפשרות ללמוד, להתמקצע ולשפר את כישורי המשחק שלהם כדי להיות שחקנים טובים יותר. הפלטפורמה שנובוס פיתחו לגיימרים כדי להגשים את חלומם היתה בחירה טבעית עבורנו".
לדברי אור בריגה, מנכ"ל חברת נובוס, "ישנם מאות מיליוני שחקנים שעבורם גיימינג הוא התחביב המרכזי והוא חלק משמעותי מהזהות שלהם. אנחנו בנובוס מסייעים לגיימרים להתייחס לתחביב שלהם באופן מקצועי, עם הכוונה נכונה להרגלי גיימינג בריאים ונכונים. השילוב עם לנובו הינו טבעי וברור. שתי החברות נמצאות במסע תמידי לעבר שיפור חווית המשחק של הגיימר – לנובו בעזרת החומרה המתקדמת ונובוס עם הטכנולוגיה החדשנית."
גיימינג הוא מהתחומים החמים ביותר בעולם. שוויו של השוק העולמי הסתכם ב-2019 ביותר מ-152 מיליארד דולר עם יותר מ-2.5 מיליארד שחקנים ברחבי העולם ועד 2022 הוא צפוי לגלגל 196 מיליארד דולר. המשחק פורטנייט לבדו הכניס 1.8 מיליארד דולר ממכירות ורק החודש הכריזה מפתחת המשחק EPIC , כי חצתה את רף ה-350 מיליון שחקנים פעילים.