לנשים בלבד: הנקל סוד יוצאת בפעילות שיווקית ייחודית בשיתוף רכבת ישראל לקידום מוצרי הטיפוח Fa


חברת הנקל סוד יוצאת בפעילות שיווקית ייחודית מסוגה בשיתוף רכבת ישראל, לקידום סדרת הטיפוח של Fa, בהיקף כספי כולל של כ- 600 אלף שקלים ₪.



מדובר בפעילות ראשונה מסוגה ברכבת ישראל, המשלבת דיול ופעילות חווייתית בתוך קרונות הרכבת. הפעילות פונה באופן ממוקד לקהל הנשים, המהווה 48% מהנוסעים ברכבת ישראל. בשלב ראשון תתמקד הפעילות סביב מוצרי הטיפוח של Fa תחת הסיסמא : "Fa חוויה מרעננת ל- 24 שעות".



במסגרת הפעילות, באמצעות חברת DDB Tribal, ימותגו בקווים הפעילים קרונות רעננות VIP של Fa, אליהם יוזמנו נשים בלבד. בקרונות יעברו הנוסעות חווית התרעננות של Fa, יקבלו הסבר על המוצרים, דוגמאות התנסות וקופוני הנחה. הפעילות תכלול בנוסף, קמפיין פרסום על גבי מסכי הפלזמה (כ- 100 מסכים בכל רחבי הארץ) הממוקמים בתחנות הרכבת ושילוט ענק על גבי הקרונות.



הפעילות ברכבת תלווה בקמפיין אינטרנטי ייחודי על גבי המסנג'ר (msn messenger) הפונה לנשים בלבד, במסגרתו יוגשו לקהל הגולשות סיפורי נשים ייחודים המשלבים את עולמות התוכן של Fa ואת הפעילות ברכבת ישראל. הפעילות תמשך כ-3 שבועות.



דבורה ניר, מנהלת שיווק קוסמטיקה ב"הנקל סוד" מציינת כי החברה זיהתה את הפוטנציאל ברכבת כאמצעי ליצירת קשר אישי ובלתי אמצעי עם קהל הצרכניות, באמצעות פעילות חווייתית, לא שגרתית ושונה בנוף הרכבת, המאפשרת להן במהלך הנסיעה להיחשף למוצרים ולהתנסות בהם. ניר מוסיפה כי את הפעילות הזו משלימה הפנייה הממוקדת לקהל המטרה באמצעות ערוצי תקשורת מפולחים כדוגמת המסנג'ר.



חברת "הנקל סוד", הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן "הנקל", עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק דטרגנטים ומוצרי קוסמטיקה. "הנקל סוד" משווקת בארץ את המותגים הבינלאומיים FA , "פרסיל" ו- "Somat", לצד המותגים הישראליים "הוואי" ו"סוד". קונצרן "הנקל" הינו קונצרן בינלאומי המייצר למעלה מ – 10,000 מוצרים בתחום הדטרגנטים לטיפוח וניקיון הבית, מוצרי קוסמטיקה לטיפוח הגוף ודבקים, ובעל סניפים בכ- 75 מדינות ברחבי העולם. לקבוצה 50,000 עובדים והיא מגלגלת מחזור מכירות שנתי של כ – 12 מיליארד אירו.

אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים