חברת לעומק התודעה זכתה אמש, במסגרת תחרות הקד"מ הבינלאומית ה- Globes Awards בציון לשבח על פרויקט הקונדום הענק של דורקס.
השנה התמודדו בגמר העולמי 43 קמפיינים ישראלים, מבין המתמודדים זכו לציון לשבח 3 קמפיינים:
• חברת לעומק התודעה על פרויקט הקונדום הענק של חברת דורקס.
• טרגט מרקט על תחרות אלוף הכדורגל של קורנפלקס תלמה ו-Motorola Urban Music.
• מומנטום על פרויקט "זרעים של תקווה" שביצעה לאחר מלחמת לבנון השנייה.
חברת לעומק התודעה מתמחה בסגמנט הצעירים בגילאי 18-35 וברשותה זיכיונות בלעדיים לפרסום בחדרי שירותים במקוות הבילוי המובילים בארץ ובחדרי כושר. לפני כשנה הקימה החברה את מחלקת הקד"מ על מנת לתת מענה נוסף ללקוחות החברה המעוניינים בפעילות מדויקת לקהל ממוקד. לאחרונה הקימה החברה את מחלקת האינטראקטיב.
גל מרקוביץ מנהל מחלקת הקד"מ: "זה כבוד בלתי רגיל עבורנו לקבל ציון לשבח בתחרות עולמית בעלת שם בקרב המקצוענים. במהלך השנה החולפת הקמנו מחלקת קד"מ איכותית שיכולה להתחרות בכבוד מול חברות קד"מ ותיקות בארץ ובעולם. חברת דורקס נתנה בנו אמון מלא ואני מודה למנהליה על כך."
עוד לפני הזכייה נבחר פרויקט הקונדום הענק של חברת לעומק התודעה לאחד הקמפיינים המומלצים של דורקס העולמית.
תחרות ה- Globes Awards נחשבת לתחרות הקד"מ המובילה בעולם, והיא מאורגנת על ידי הארגון האמריקני של סוכנויות קידום המכירות, ה- MAA. המדליות בתחרות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד שנערכו בעולם, המתמודדים ב- 16 קטגוריות.