לפי סקר TNS/טלסקר אינטראקטיב: גוגל, וואלה ו- YNET מובילים באחוזי החשיפה בישראל

אף אתר לא שינה את מעמדו בצורה ניכרת, בהשוואה לסקר שנערך בשנה שעברה, מלבד גוגל שחלף על פני וואלה (57%) עם 66% חשיפה. NRG עם 22% נמצא הרחק מאחורי YNET עם 44%. אתר דה-מרקר (9.5%) צמצם פערים עם האתר של גלובס (10.2%). בקבוצת הנוער, גילאי 13-17, נרשמה העדפה חזקה לפורטלים וואלה ונענע, ולשימוש במסנג'ר(63%) וב- ICQ עם 84%.


בקובץ המצורף מוצגים שיעורי החשיפה השבועית לאתרי אינטרנט נבחרים כפי שנמצאו בסקר TIM (TNS/Teleseker Internet Monitor) של TNS/טלסקר אינטראקטיב, שנערך ביוני 2005.



לנוחיות הקורא הצגנו בטבלה שלהלן גם ממצאים השוואתיים מסקרי TIM בגלים קודמים (אביב 2005 ואביב 2004, סתיו 2004 וסתיו 2003), וכן את מיקום האתרים לפי סדר יורד .



הסקר נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של 1,700 משתמשי אינטרנט בגילאי 13+ מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל.



עפ"י נתונים ראשוניים מן הסקר שפורסמו בשבוע שעבר, אוכלוסיית משתמשי האינטרנט בישראל מונה כ 3.4 מיליון איש ואישה (בגילאי 13+), המהווים כ- 65% מאוכלוסיית גילאי 13 + בישראל, או כ- 49% מכלל האוכלוסייה.



לפיכך במועד עריכת הסקר הנוכחי (יוני 2005), כל אחוז חשיפה מייצג כ- 34,000 משתמשי אינטרנט בישראל (גילאי 13+).



שיטת הבדיקה בסקרי TIM לגבי החשיפה לאתרים נעשית כמקובל בסקרי מדיה אחרים (עיתונות, רדיו וכד'), היא שיטת ה Recall כאשר כל נשאל נתבקש לציין באופן בלתי-נעזר האם ומתי הייתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בפניו.



הנתונים בטבלה שלהלן מבטאים את השיעור במדגם משתמשי האינטרנט (גילאי 13 +) שדיווחו כי ביקרו לפחות פעם אחת בכל אחד מן האתרים הנ"ל במהלך שבוע בתקופת הסקר.


אין הנתונים מבטאים כמות הקלקות או כניסות באתר כלשהו, אלא, הם האומדן לחשיפה Reach) ) , או שיעור האנשים השונים שביקרו, לפחות פעם אחת, בכל אתר בשבוע שקדם לסקר.


אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''