לקראת סקר TIM של חברת המחקר TNS טלסקר הצפוי להתפרסם בשבועות הקרובים, מדווחת החברה על גידול שנתי של כ- 15% בחיבור של משקי הבית בישראל לאינטרנט, זאת לפי סקר מקדים שביצעה החברה.
לפי הנתונים , במאי 2005 מחוברים לאינטרנט כ 67% ממשקי הבית, בקרב האוכלוסייה היהודית בישראל, לעומת 64% בנובמבר 04 ,58% ממשקי הבית במאי 04 ו 53% בנובמבר 03. נתון זה מייצג מעל 1.1 מליון משקי בית ביישוביים היהודיים (וכ – 1.3 מליון באוכלוסיה הכללית). על פי נתוני סקר TIMTM האחרון (סתיו 2004), 3.2 מליון אנשים בישראל (גילאי 13 ומעלה) הינם משתמשי אינטרנט.
לדברי דורי שדמון, מנכ"ל חברת TNS – טלסקר ישראל "נתוני סקר TIM מאפשרים לנו לנתח את שוק האינטרנט בישראל, לאורך השנים. בראייה כוללת אנו מבחינים במגמה של גידול מתמשך בקצב החדירה של האינטרנט למשקי הבית במהלך השנתיים האחרונות. עם זאת, בראייה של חצי השנה האחרונה מסתמן גידול איטי יותר (של כ 4%), נתון זה מצביע על האטה בקצב החדירה של האינטרנט למשקי הבית, וייתכן שתקופת החדירה המהירה בשימוש ביתי שאפיינה את השנים האחרונות מתקרבת לרוויה ".
סקר TIM הוא הסקר התקופתי היחיד בישראל הבוחן את שוק האינטרנט (בקרב צרכנים פרטיים) בישראל. זהו הסקר העשירי שנערך מאז שנת 2000 (אחת לחצי שנה). תוצאותיו של סקר TIMTM צפויות להתפרסם במהלך חודש יוני. הסקר מקיף מדגם עדכני ארצי ומייצג של 850 גולשי אינטרנט מגילאי 13 ומעלה. הסקר כולל מספר נושאים – מידע כללי על שוק האינטרנט , מדדי חשיפה לאתרים עיקריים ומידע ייעודי של לקוחות חברת המחקר המצרפים שאלות ייעודיות לסקר בתחומי האינטרנט המעניינים אותם.