לקראת הקיץ, MUST בסדרת סוכריות על מקל בטעמי גלידה: פונץ'-בננה ומנגו-תפוז

מותג MUST-עלית מקבוצת שטראוס משיק לקראת הקיץ סדרת סוכריות על מקל בטעמי גלידה מרעננים: פונץ'-בננה ומנגו-תפוז.



סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס אמרה היום: "במחקרים שאנו עורכים בקרב בני הנוער, עולה באופן בולט המענה של פורמט הסוכריות על מקל על הצורך בעניין ובהפגת שעמום. סוכריותMUST על מקל ללא סוכר מאפשרות חווית צריכה אולטימטיבית שמשלבת משחק והנאה ללא רגשות אשם. בהשקת סדרת טעמי הגלידה החדשה בחרנו להרחיב את מגוון הטעמים בסגמנט ולהשיק טעמים מפנקים ומרעננים במיוחד, כדי להעצים את החוויה של בני הנוער".



ההשקה תלווה בקמפיין שיווקי ממוקד לבני הנוער בהשקעה של כ- 400 אלף ₪ ובאמצעות משרד הפרסום "teenk" אשר מתמחה בפתרונות שיווקים לבני נוער. הקמפיין יתמקד באינטרנט בפלטפורמות השונות בהן גולשים ונמצאים בני הנוער ובקד"מ שטח ייחודי שבו ייקחו חלק בני נוער מובילי דעה- במטרה לייצר באזז ומעורבות גבוהה בהשקה. במסגרת הקמפיין הופק סרטון פרסומת בקונספט "לא תוכלו להוציא אותן מהפה", אשר מלווה את הפעילות השיווקית של MUST מאז השקת הקטגוריה.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר