לקראת חג הרמדאן החל ב-1 באפריל עד ה-30 באפריל, 'סולתם' – החברה המובילה בישראל לכלי בישול, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום נרחב לחברה הערבית, לקראת חג הרמדאן המתקרב.
הקמפיין עולה לאוויר ב-22.3 למשך כחודש ימים, יכלול שילוט חוצות בפריסה רחבת היקף, TV, דיגיטל ומשפיעניות ברשת, בהשקעה של מעל למיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום אסוואק.
מיטל רובין-עובדיה מנהלת השיווק בסולתם: "השקנו קולקציה ייעודית וחגיגית המותאמת לחג, היא תשווק למספר נקודות מכירה ברחבי הארץ, במחירי מבצע, כאשר המטרה היא לחזק את מעמדנו אצל לקוחות המגזר ובכלל."