לקראת הרמדאן חברת 'סולתם' יוצאת בקמפיין רחב היקף

לקראת חג הרמדאן החל ב-1 באפריל עד ה-30 באפריל, 'סולתם' – החברה המובילה בישראל לכלי בישול, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום נרחב לחברה הערבית, לקראת חג הרמדאן המתקרב.


הקמפיין עולה לאוויר ב-22.3 למשך כחודש ימים, יכלול שילוט חוצות בפריסה רחבת היקף, TV, דיגיטל ומשפיעניות ברשת, בהשקעה של מעל למיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום אסוואק.


מיטל רובין-עובדיה מנהלת השיווק בסולתם: "השקנו קולקציה ייעודית וחגיגית המותאמת לחג, היא תשווק למספר נקודות מכירה ברחבי הארץ, במחירי מבצע, כאשר המטרה היא לחזק את מעמדנו אצל לקוחות המגזר ובכלל."

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים