רשת מצמן את מרוץ, בעלת 11 סניפים ברחבי הארץ, יוצאת במסע פרסום בערוץ הרוסי לקראת יום כיפור "חג האופניים לילדים". הקמפיין עלה לאוויר השבוע ויימשך עד ה-11.10.05 (יום אחרי יום כיפור).
לדברי עדי פרומקין, מנהל פיתוח עסקי ברשת מצמן את מרוץ: "מגזר דוברי הרוסית מהווה 17 אחוז מהאוכלוסייה היהודית בישראל. הציבור הרוסי הוא בעל הרגלי בילוי בחיק הטבע ובעיסוק בספורט. אלו ערכים המשיקים לערכים הגלומים בתרבות אופניים. מכאן, חברנו לערוץ הרוסי, ערוץ 9, אשר מהווה פלטפורמה מצויינת מבחינתנו לחשיפת המסרים של רשת האופניים מצמן את מרוץ".
מסע הפרסום הנוכחי מורכב מסרטון טלויזיה באורך 20 שניות ממנו נגזרו הסרטון הקצר באורך 10 שניות, סרטון חסות באורך 6 שניות ושקופית חסות. הסרטון בנוי סביב המותג מצמן את מרוץ כרשת האופניים הותיקה והגדולה בישראל ומחזקת את המשוואה: אופניים = מצמן את מרוץ.
הסרטון מלווה בתחילה במספר "שוטים" של ילדים הרוכבים על אופניים ולבסוף ב"שוטים" של רוכבים מקצוענים בתחרויות אופניים בעולם. כוונת הסרטון לאפשר לכל צופה להזדהות ובכך לפנות לקהל הרחב אליו פונה מצמן את מרוץ: רוכבי אופניים בכל גיל (מילד למבוגר), בכל סגנון רכיבה (עממי/ תחרותי) ולכל מטרה (תחבורה, טיול, תחרות). המסר בסרטון הינו ברור – בישראל רשת מצמן את מרוץ מובילה את ענף האופניים.