לקראת שבועות-הפרסי חוזר: חברת מעדנות מעלה שוב את קמפיין הטלוויזיה הפופולארי

חברת מעדנות, לייצור ושיווק מאפים קפואים מעלה את סרטון הטלוויזיה תחת הסיסמא: "שכח מדעות קדומות, פיצה "מעדנות" טעימה כמו פיצה מפיצרייה".



הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון יועלה בערוצים 2, 10, 24 בהשקעה של כ-600 אלף דולר.



סרטון הטלוויזיה אשר שודר בעבר, עושה שימוש הומוריסטי בדעות קדומות נגד פרסים וכמובן שובר אותן. בהתאמה, גם המסר המרכזי של הסרט מפריך את הדעה הקדומה שפיצה מפיצרייה היא הטעימה ביותר, בעזרת שילוב תוצאות מבחני הטעימה שערכה חברת "סינגל סורס", לפיהם פיצה "מעדנות" טעימה כמו פיצה מפיצרייה.



כרמית לזר מנהלת שיווק מעדנות: "קמפיין הטלוויזיה של פיצה מעדנות זכה להצלחה רבה והעביר את המסר כי פיצה מעדנות היא טעימה ואיכותית, ראינו לנכון להעלות את הקמפיין שוב לקראת החג".



חברת מעדנות הוקמה בשנת 1981 על ידי סנפרוסט, עלית ואסם. עד שנת 1998 פעלה מעדנות באופן נרחב בשוק מוצרי המזון הקפואים וייצרה מגוון רחב של מוצרים. בשנת 1998 נרכשה החברה על ידי תנובה והחלה להתמקד בתחום מוצרי המאפה הקפואים.


כיום, מובילה מעדנות את קטגוריית המאפים הקפואים ביניהם: פיצות, בורקסים, מוצרים תימניים ובצקי עלים גולמיים ובעלת נתח שוק של כ- 50% בתחום המאפים הקפואים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת