לראשונה: איקאה יוצאת בפעילות פרסומית ושיווקית במגזר הערבי

איקאה יוצאת בפעילות שיווקית ופרסומית במגזר הערבי ועולה עם קמפיין בהיקף 750,000 שקל. מהחברה נמסר היום כי הקמפיין יציג את הקונספט של איקאה, המדגיש את תפקידו החשוב של הצרכן בתהליך הקנייה המוביל לחסכון כספי, כאשר יושם דגש על עיקרון האריזות השטוחות המאפשרות הובלה עצמית תוך חסכון בעלויות הובלה והרכבה.



הקמפיין, באמצעות המחלקה הערבית במשרד הפרסום מקאן אריקסון, יימשך כחודש ימים ויעלה בעיתונות הארצית והמקומית, באינטרנט ובשלטי חוצות. כמו כן, יחולק קטלוג איקאה בלמעלה מ-80 אלף בתי אב במגזר הערבי.



ליאורה ארמן רומנו, מנהלת השיווק של איקאה, מסרה, כי "איקאה רואה חשיבות רבה במגזר הערבי והחליטה להדק את הקשר שלה עמו, מתוך תפיסה שהאוכלוסיה הערבית יכולה להזדהות עם הקונספט של איקאה."



קרדיטים:


אוסאמה מאדי- ארט


עדי זועבי- מנהל המחלקה הערבית


עזמי אנדריא- תקציבאי


רחלי רוזנברג להב – פלנינג


אייל גור- מנהל קריאטיב


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''