לראשונה בארץ: ביה"ס וירטואלי לאיפור. בשלב ראשון על גבי פלטפורמה של Ynet


חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילאנו"' פותחת לראשונה בישראל, בית ספר לאיפור באינטרנט, שיעלה בשלב ראשון באתר WWW.YNET.CO.IL ובהמשך, באתר החברה WWW.MADINA.CO.IL.



מדובר בפרויקט במסגרתו צילמה מאדינה מילאנו 20 סרטוני הדרכת איפור, בפורמט אינטרנטי, בהדרכתה של שלי גפני המאפרת הראשית ל"מאדינה מילאנו". בסרטונים מככבות, לצד גפני, 6 דוגמניות שונות, כאשר כל אחת מייצגת מראה וסגנון שונה. זאת, כדי לתת מענה לצרכים של נשים המעוניינות להתעדכן בטרנדים, בטכניקות ובצבעים המתאימים להן ביותר.



ברשת מציינים כי, "הסירטונים מהווים רק חלק אחד מבית הספר המקוון לאיפור, הכולל גם מגוון טיפים שימושיים למתאפרות, פורום שאלות ותשובות עליו תהיה אחראית שלי גפני, פינת מכתב אישי לשלי בו היא עונה באופן אישי לשאלות ובעיות של הגולשות, הנחות ומבצעים יחודיים ועוד".



בית הספר המקוון הופק על ידי חברת B&S, שבבעלות יוסי שובל וחגית ברונסקי, והוא נבנה כך שיהיה נוח לגלישה, קל לניווט ולשימוש, ומציע עושר של תכנים בתחום הטיפוח האיפור והסטייל.



לדברי אופק קאירי, מנכ"ל חברת "מאדינה מילאנו": "תחום האינטרנט הצובר תאוצה, יאפשר ל"מאדינה מילאנו" להיחשף לקהלי יעד נוספים, שהינם צרכני אינטרנט ואינם מגיעים לסניפים לעיתים קרובות, אך מחפשים פתרונות איכותיים ומקוריים בתחום האיפור".



עוד מוסיף קאירי כי "פתיחת בית הספר הוירטואלי מהווה ערך מוסף עבור המותג ומבדלת את הרשת ממתחרותיה. זוהי הפעם הראשונה בה שירות כזה מוצע לקהל הלקוחות ללא תשלום או כל דרישה מקדימה, והן יכולות ליהנות ממנו בכל עת, ללא מגבלת זמן או מקום. זהו הערך המוסף של מהפכת האינטרנט ואנו שמחים וגאים להיות חלק ממנה".

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים