מותג האופנה "סקצ'רס" מעלה קמפיין אינטרנט חדש הקורא לגולשים ברשת לעצב מודעות פרסום למותג. הקמפיין, תחת הסיסמא "everything goes", מעניק לגולשים תמונות וכלי עיצוב המאפשרים לו ליצור מודעה חדשה ולהעלות אותה לרשת לדירוג הגולשים.
הפרוייקט ילווה במבצע קד"מ נושא פרסים: הפרס הגדול לזוכה יהיה פרסום המודעה שעיצב במגזין לייף סטייל בפריסה ארצית. בנוסף, שלוש המודעות שיזכו לדירוג הגבוה ביותר יזכו את יוצריהם בשוברי מתנה לקניית פריטים של המותג בשווי של 200, 500 ו-2,000 ₪. הקמפיין יעלה לאוויר מיום ה' 31/5/07 ובמשך שלושה שבועות .
בסיום הקמפיין תשיק החברה, לראשונה בעולם, את קטלוג האופנה הראשון שעוצב על ידי הגולשים, שילווה גם הוא בקמפיין רחב היקף.
לדברי עדי שפריר, מנהלת השיווק של "סקצ'רס": "בעידן שבו אינטראקטיביות היא מילת מפתח, סקצ'רס שמחה להעניק לגולשים באינטרנט את ההזדמנות לקחת חלק פעיל בקמפיין החברה בישראל. קטלוג האופנה המסכם את הפרויקט יהיה הראשון מסוגו בעולם, ואנו שמחים כי הנהלת סקצ'רס העולמית בחרה בישראל להשקת פרויקט חדשני שכזה."
הקמפיין יעלה באמצעות בוטיק האינטראקטיב twisted, באתרים: SHOX, NRG וואלה, תפוז ונענע.
קרדיטים
מנהל שיווק MGS: עדי שפריר
Twisted – אלון מוליאן וקרן פרידמן
מנהל קריאייטיב: sumsum
תקציבאית: הדר סטון
מתכנת: מאיר עמר
ארט: איריס דואני
יחסי ציבור- רוני ארנון תקשורת