לראשונה בישראל: חנות פופ-אפ של רשת CASTRO

רשת CASTRO משיקה קונספט שיווקי ראשון מסוגו בישראל: CASTRO POP-UP STORE.


חנות הקונספט הזמנית הראשונה בישראל של רשת אופנה תציג את קולקציית הג'ינסים העכשווית של CASTRO למשך 3 חודשים בלבד.



גבי רוטר, מנכ"ל משותף ברשת CASTRO אמר היום: "אנו גאים להוביל מהלך חדשני למותג המוביל CASTRO במטרה להמשיך לחדש ולרגש את קהל לקוחותינו. ב – WANTED CASTRO JEANS תתאפשר לקהל האפשרות לחוות את עולם התוכן הרחב של המותג בקטגוריית הג'ינס."



עוד הוסיף רוטר כי: "הערכים של CASTRO יבואו לידי ביטויב- CASTRO POP-UP store: תשוקה, עיצוב, ומובילות אופנתית בחנות צעירה ואורבנית, אשר עוצבה באופן מיוחד על ידי הסטודיו לעיצוב בשיווק של קסטרו. למבקרים בחנות צפויה חוויה אופנתית דרך המפגש האינטימי עם קולקציית הג'ינס בשילוב העיצוב הסטייליסטי תל-אביבי של החנות."



WANTED castro jeans store תיפתח לקהל הרחב לתקופה מוגבלת של שלושה חודשים בקניון עזריאלי בתל אביב, בקומה השניה, בחנות המתפרסת ע"פ 75 מ"ר.






אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''