לראשונה בישראל: מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's פותח חנות פופ-אפ ברח' דיזנגוף בתל-אביב

חנות הפופ-אפ של Kiehl's תואמת לעיצוב
ורוח חנויות הרשת בישראל ובעולם. החנות תציע חוויה ייחודית של טיפוח ותנגיש את
האווירה הניו יורקית הייחודית למותג קיל'ס לתושבי תל-אביב והאזור אשר יוכלו להיכנס לחנות ולהרגיש ניו יורק. בחנות
הפופ-אפ ניתן יהיה למצוא את מגוון מוצרי טיפוח הפנים והגוף של המותג, לנשים, גברים
ותינוקות, במחירים מיוחדים והטבות אטרקטיביות. השירות בחנות הפופ-אפ בדיזנגוף, כמו
בחנויות המותג האחרות בישראל ובעולם, יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י מומחי הטיפוח
של
Kiehl's.

לדברי איה
מונק-גונצ'רוב, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל
: "אנו מזהים
ביקוש שהולך וגדל בהתמדה למוצרי
Kiehl's בשנים האחרונות, המעניקים חווית טיפוח שונה,
איכותית וייחודית. לאור העובדה שהקניונים סגורים כבר מחודש ספטמבר, החלטנו להנגיש
את החוויה הקיל'סית לאנשים נוספים ולהביא אותה ממש קרוב לבית. חנות הפופ אפ היא
אלטרנטיבה לחנויות הסגורות, בה יוכלו הצרכנים לחזור למפגש פיזי עם המותגת וליהנות
מחווית הטיפוח האישית והמקצועית שקיל'ס מציע. אנחנו בטוחים שחנות הפופ-אפ תהווה
מוקד משיכה לרבים."

חנות הפופ-אפ בתל-אביב
תציע הטבות מיוחדות: לרגל ה-
BLACK FRIDAY יהנו הלקוחות מ- 10% הנחה על המוצר הראשון,
15% הנחה בקניית 2 מוצרים ו – 20% הנחה בקניית 3 מוצרים ומעלה. (בין התאריכים
26-30 בנובמבר 2020).

Kiehl's, מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851
כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים העושים שימוש בחומרים
טבעיים ומבוססים על מדע מתקדם.
Kiehl's
מציע קו מוצרים מתקדמים וממוקדים, שהושקו בשותפות בין הכימאים של המותג לבין
דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה עולמית, המוצגים בחנות באופן פונקציונלי, המאפשר
ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.

המותג Kiehl's,
המציג בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים, מיובא ומשווק ע"י קבוצת לוריאל
ישראל, ומפעיל בארץ 5 חנויות בוטיק, בקניון רמת אביב, דיזנגוף סנטר, קניון גינדי
ת"א, עופר גרנד קניון חיפה וקניון מלחה ירושלים. לאחרונה פתח המותג
Shop in shop בסופר
פארם ביג אילת, הוא נמכר באתר סופר פארם אונליין.

פילוסופיית ההתנסות הייחודית של
Kiehl’s (“Try
before you buy”)
"נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות ומתן
מענה מדויק של חוויית קניה אישית, מבוססת שירות ופרסונליזציה.

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון