איגוד המפרסמים בישראל יוצא במיזם חדש וייחודי, בניהול מקצועי של חברת הייעוץ "טל & בורג, ייעוץ אסטרטגי שיווקי", המיועד לפיתוח והכשרת מנהלי מותג בארגונים. הקורס מיועד למנהלי מותג, מנהלי מוצר, תקציבאים, אנשי מכירות, מנהלי מכירות, מנהלי תקשורת שיווקית ואחרים במטרה להקנות כלים מקצועיים, ייחודיים וחדשניים לניהול המותג ולשדרג ביצועים ומיומנויות אישיות ומקצועיות.
לדברי רינת בורג, מנכ"ל משותף בחברת הייעוץ האסטרטגי שיווקי "טל & בורג", תפקידו של מנהל מותג נחשב לתפקיד מורכב במיוחד מאחר והוא בנוי מרבדים רבים בעלי רמת שונות גבוהה.
"מנהל מותג מצטיין יכול בקלות להיחשב לסופרמאן או סופרוואמן. תפקידיו המרובים מצריכים ממנו יכולות אישיות גבוהות ולעיתים אף קוטביות. לדוגמא, עליו להיות בעל ראיה אסטרטגית מחד ויכולת ירידה לפרטים מאידך. בעל יכולת אנליטית גבוהה להבנה ולניתוח דוחות, נתונים, מחקרים ומצד שני מצפים ממנו להיות יצירתי, פתוח ובעל רעיונות מקוריים. ניהול ללא דרגות הוא אחד מהכישורים שעליו לרכוש כדי לרתום בהצלחה בעלי תפקידים שונים בארגון שלעיתים אף בכירים ממנו בהיררכיה הארגונית, לפרויקטים אותם הוא מוביל", אומרת בורג.
"מניסיוננו האישי כמנהלות שיווק בחברות גדולות, אנו מאמינות כי מנהל מותג מוצלח רוכש את כל אותן מיומנויות עליהן שם הקורס דגש. מיומנויות אלו בסופו של דבר מאפשרות לו להגיע לתוצאות טובות יותר, לבצע מהלכים מוצלחים יותר וכתוצאה מכך לשפר את רמת הישגיהם בארגון".
* קורס "פיתוח והכשרת מנהלי מותג" יכלול 5 מפגשים, יחל ב 20 בפברואר 2007, מדי יום שלישי בין השעות 17:00 – 20:00 באיגוד המפרסמים בישראל, רחוב בית שמאי 10 תל-אביב. מחיר השתתפות לחברים באיגוד המפרסמים – 1,800 שקל, ולאלו שאינם חברים – 2,000 שקל.
לפרטים והרשמה: טל. 03-5615310.