לראשונה בישראל: קטגוריית beauty-drinks: מותג המשקאות הבינלאומי "סאפי" עושה עליה


במקביל להשקתו העולמית, מושק החודש בישראל בהשקעה של 10 מליון ₪ מותג משקאות הפרימיום סאפי (sappe""), אשר מקורו בתאילנד. "סאפי" נמנה על הטרנד החם ביותר בעולם המשקאות בעולם והוא טרנד "ביוטי דרינקס" – משקאות אשר מייחסים אליהם תכונות טיפוח בשל מרכיביהם הטבעיים והמיוחדים אשר שאובים מתוך עולמות הטיפוח והקוסמטיקה.



"סאפי", מותג המשקאות החדש המיובא ע"י חברת MIE הבינלאומית שבבעלות משפחת דוידיאן הישראלית המוכרת מתחום הנדל"ן, מביא עמו בשורות חדשנות מוצרית מעניינת: לראשונה נעשה שימוש בצמח האלו-ורה כמאכל המשלב קוביות פרי בתוך משקה. בנוסף לכך המשקה מיוצר בטכנולוגיה ייחודית המבוססת על צמח האלו-ורה בשילוב טעמים שונים ענבים או תפוח.



מחברת MIE נמסר הבוקר כי מבדיקות שערכה החברה בישראל נמצא כי שוק המשקאות המקומי פתוח וגמיש למוצרים חדשים ויוצאי דופן בייחוד כאלו עם אלמנט בריאותי.



הסאפי ישווק לצרכן הסופי במחיר מומלץ של 8 שקלים לבקבוק אישי בגודל 300 מ"ל, בחנויות הנוחות, בקיוסקים ברשתות השיווק הגדולות, עמדות שק"ל צה"ליות, רשתות מסעדות, חדרי כושר וברים ברחבי הארץ.



שחר דוידיאן דיירקטור חברת MIE המייבאת את משקה הסאפי מציין: "הצרכן הישראלי הוא צרכן מתוחכם שאוהב לחוות ולהתנסות במוצרים חדשים. הוא פתוח לקטגוריות חדשות בשוק המשקאות, וכבר בימים אלו אנחנו מתקשים לעמוד בביקושים מצד בעלי החנויות".


בשלב הבא תייבא חברת MIE משקאות פרימיום נוספים המתכתבים עם הטרנדים החדשים בעולם המשקאות בעולם.



הסאפי מיובא לארץ כאמור מתאילנד באמצעות חברת אמ.איי.אי והוא יופץ באמצעות "אדיר סחר".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר