לראשונה בישראל: קמפיין מיתוג בוואלה! ללא טלוויזיה


היום (ה') עלה בפורטל וואלה! קמפיין חדש של בית הספר לבגרות ופסיכומטרי של "יואל גבע" אשר הוכן ע"י משרד הפרסום EXPERT מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין יעלה בפלטפורמת הפרסום "קינג" באמצעות משרד האינטראקטיב NEXT IN. עלות הקמפיין כ- 150,000 דולר (הסכום הגבוה ביותר למוצר פרסומי בודד באינטרנט בישראל) והוא יימשך כשלושה שבועות. הצפי של וואלה! הוא לחשיפה של 2.2 מליון משתמשים ייחודיים (אנשים שונים) בשבועיים הראשונים של הקמפיין באוויר.



הקמפיין בוואלה! משיק את שפת המותג החדשה של "יואל גבע". בקמפיין סדרה של סרטוני וידאו המציגים צלליות ידיים שונות תחת הקונספט "כשאתה בידיים של המורים הטובים ביותר בארץ אתה תצליח!". אתר וואלה! מהווה את ערוץ הפרסום המרכזי של הקמפיין. זו הפעם הראשונה בישראל שקמפיין מיתוג מבוסס וידאו עולה באינטרנט ללא טלוויזיה.



פורטל האינטרנט וואלה! השיק את פלטפורמת הפרסום החדשה,’קינג’, לפני 4 חודשים. "קינג" היא פלטפורמת פרסום מבוססת ווידאו אשר נטענת אוטומטית עם כניסת הגולש לעמוד הבית של האתר, כולל סאונד וללא השהייה או זמן המתנה.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג