חברת "המטבח", חברה לייצור מטבחי איכות , יוצאת בקמפיין רחב היקף לקראת חג הפסח בהשקעה של 250,000 ₪.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ברלזון & רן לוי, עולה תחת הסיסמא "על המילימטר, על הדקה ועד הבורג האחרון…", כאשר מטרת המסר הפרסומי הינה הדגשת רמת איכות העיצוב והשירות של חברת "המטבח".
ההחלטה לפנות לקהל צרפתי, נבעה מגלי העלייה הנרחבים בשנים האחרונות של יהודי צרפת ובלגיה אשר רכשו דירות מגורים בירושלים והסביבה.
הקמפיין יעלה במקומוני ירושלים, בית שמש והסביבה, בעיתונות הצרפתית ועל גבי אוטובוסים. ממשרד הפרסום נמסר כי לאור ריבוי הפלחים בעיר הבירה, קיימת חשיבות מכרעת לקהלי שוק רלוונטיים תוך התייחסות לצרכי הקהל.