הוואהל סנטר – מרכז לכנסים, אמנות ואירועים שברמת אילן, התחיל מסורת של אירועים למכירת יינות אספנות נדירים בשיתוף עם 'קלרט' – בית מכירות פומביות ליין, אשר הוקם על ידי היזמים אייל חסון, דן פרס וחברת "איש הענבים". באירוע המכירה השתתפו כמאתיים אספני יין חשובים שהגיעו לרכוש יינות נדירים, ולצידם עיתונאים, מבקרי יינות ואורחים מחו"ל .
איל חסון, מיזמי בית המכירות, מסר כי נמכרו מעל 400 יינות יוקרתיים ונדירים. בקבוקי היין אשר נמכרו במחיר הגבוה באירוע היו שאטו לאפיט רוטשילד משנים 1998 ו- 1999 במחיר של כ- 900 $ אשר,לדברי חסון, נחשב מחיר סביר ביותר ביחס למחירי היינות במכירות פומביות בעולם.
בין היינות שנמכרו בלטו היינות הצרפתים: שאטו מרגו מבציר 1986, שאטו שבל-בלאן מבציר 1964 , שאטו מוטון רוטשילד מבציר 1998, שאטו לאפיט רוטשילד מבציר 1999 ועוד, והמחירים נעו בין 200-900 דולר לבקבוק .
חסות לאירוע לקחה חברת פסיפיק יבואני רכב בע"מ המייצגת את ענקית הרכב ניסאן בישראל. החברה בחרה להכניס למרכז הכנסים, דגם מסוג ניסאן מוראנו ששוויו 450 אלף ₪, שהוצג לראווה באולם הכניסה של הוואהל סנטר.
באירוע באה לידי ביטוי התפיסה של הוואהל סנטר, בה עסקים ואמנות מתקיימים זה לצד זה ובמקום הוצגה תערוכת אמנות מודרנית של מספר אמנים באדיבותה של אוצרת האמנות סבטלנה מרסון. לדברי יואב וייס מנכ"ל הוואהל סנטר: "התערוכותאינן תחומות לחלל אחד של המבנה, אלא מתפרשות על פני חלק מאולמות הכנסים והמבואות כך שמשתתפי האירועים והצופים נחשפים אליהן בבד בבד עם החשיפה למסרים באירוע בו הם משתתפים ולפעמים גם כחלק בלתי נפרד ממנו".
הוואהל סנטר הוא מבנה ארכיטקטוני יוצא דופן שתוכנן על ידי האדריכל הנודע דניאל ליבסקינד (מתכנן הגראונד זירו בניו-יורק). והוא בנוי מחללים גדולים, א-סימטריים ומעוצבים.
אירוע מכירה זה היה האירוע הראשון מסוגו של 'קלרט' מבית 'איש הענבים' ולאור ההצלחה הרבה שלו, נקבע תאריך למכירה הבאה המתוכננת לחודש אפריל 2007.