לראשונה בישראל: "קטלוג אופנה אישי". Crazy Line מפיקה קטלוג אישי לכל לקוחה בנפרד

עפרה שביט-לוין, סמנכ"ל תפעול ברשת Crazy Line: "השקת הקטלוג האישי ללקוחות הרשת מבטאת שאיפה להוביל ולחדש בתחום שיווק ממוקד לקוח להביא לחיזוק הקשר האישי עם לקוחותינו."



כ-90,000 קטלוגים מתוך 120,000 יופקו באופן אישי וממוקד ויכילו פניות אישיות ומסרים מותאמים לכל לקוחה בהתאם למאפייניה ברשת.



רשת האופנה Crazy Line משיקה לראשונה בישראל "קטלוג אישי" לקולקציית חורף 2007, הפונה באופן ייחודי ואישי לכל לקוחה. "הקטלוג האישי" החדשני יופץ במקביל לקטלוג הרגיל והוא מכיל פניה ללקוחה בצמוד לפרטים אישיים שלה ושיח בנימה חברית. הטקסטים והעיצוב האישי כוללים שם פרטי, ציון יום-ההולדת, והעדפותיה של הלקוחה, הדגשת פריטים מהקולקציה ועוד.



לדברי עפרה שביט, סמנכ"ל תפעול ברשת Crazy Line, קרייזי ליין משקיעה בכל לקוחה באופן אישי ושמחה העונה להפתיע ולרגש כל חברת מועדון ולהוכיח לה שהיא מוכרת לרשת באופן אישי ושחושבים עליה. השיח האינטימי, הפניה האישית, ההזמנה החברית מכל הלב לחנות הרשת ה"קבועה" שלה, הסמוכה לביתה, מעידים כי הרשת מיטיבה להכיר את לקוחותיה, העדפותיהן וצרכיהן ומתאימה עבורן את מערכות הלבוש והפריטים הייחודיים.



לדברי שביט-לוין, השקת הקטלוג האישי מבטאת שאיפה להוביל מגמות בתחום האופנה ולחדש כל העת, במקביל לאסטרטגייה של חיזוק הקשר עם לקוחות הרשת ומתן מענה ממוקד לצרכיהן. המטרות הללו מיושמות הלכה למעשה בליבת הפעילות – מועדון הלקוחות, המונה מעל כ-500,000 נשים.



הקטלוג האישי הינו יוזמה שיווקית נוספת של חברת הייעוץ SEGMARKETING, המלווה את רשת Crazy Line מזה 3 שנים בכל הקשור לאסטרטגיות שיווק ממוקד לקוחות ותכניות נאמנות ברשת.



רפי אלבו, מנכ"ל SEGMARKETING, מסר כי הטכנולוגיה החדשנית של חברת 'אניה שפירא', המתמחה בדיוור ישיר בטכנולוגיות דפוס מתקדמות אפשרה את ניתוח מאגר הנתונים של רשת קרייזי ליין במטרה להתאים לכל לקוחה את הקטלוג שלה, בהתאם לניתוח הרכישות ומאפיינים נוספים של כל אחת. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת, למעשה, לתפור 'חליפה אישית' לכל אחת ואחת מחברות מועדון הלקוחות. לראשונה בישראל, ניתן להפיק הפקות דפוס דיגיטליות מורכבות באיכות גבוהה ובכמויות גדולות באופן פרסונאלי לחלוטין, בצבע מלא. והכי חשוב בעלויות שמתחרות בדפוס הרגיל !



רשת האופנה לנשים Crazy Line מפעילה מועדון לקוחות 7 שנים, המונה 500,000 לקוחות. הרישום למועדון הלקוחות נעשה בחנויות הרשת בעת הקנייה. אחת לחודש מדוור לחברות המועדון מידע אודות כניסת קולקציות חדשות לחנות, מבצעים כלליים ומבצעים ייחודיים לחברות המועדון.








אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים