לראשונה בית ספר מקצועי ללימודי תקשורת שיווק ופרסום במגזר החרדי

"הבצפר", בית הספר הגבוה לפרסום שהוקם על ידי איגוד חברות הפרסום, הפך עם השנים למקור המקצועי ללמודי פרסום ושיווק ולהכשרת כוח אדם בענף הפרסום בישראל, פותח בימים אלה מרכז ייעודי ללימודים עבור הציבור החרדי.



בברכתם ותמיכתם של משרדי הפרסום המובילים במגזר החרדי הוחלט להקים מרכז ללימודים מעשיים למקצועות התקשורת למגזר החרדי. פתיחת שלוחה של הבצפר לציבור החרדי מהווה נדבך נוסף בפעילותו הנרחבת ובאה מתוך כוונה ללמד מקצועות רלוונטיים למגזר החרדי כך שהתלמידים יוכלו לעשות בהם שימוש מקצועי ולהשתלב בשוק העבודה החרדי.



המרכז ייפתח בבני ברק, כאשר בשלב הראשון ילמדו בו קורס בנושא פרסום, שיווק יחסי ציבור וקורס עיתונאות. הלימודים יהיו נפרדים לגברים ולנשים והתוכן מותאם לעולם התוכן החרדי ואורח החיים החרדי. במסגרת הקורסים ילמדו התלמידים מודלים מעולם השיווק, הפרסום, יחסי הציבור והעיתונאות, ויתרגלו את שלבי העבודה בזמן אמת בשיתוף משרדי הפרסום החרדים המובילים.



בקרב הציבור החרדי קיימת כיום מודעות גבוהה לרכישת השכלה גבוהה וכתוצאה מכך בעשור האחרון הוקמו מספר מכללות ייעודיות לאוכלוסיה החרדית הנועדות לאפשר גם לציבור החרדי לרכוש מקצוע על מנת להשתלב בשוק העבודה. מכללות אלו נהנות מגידול מרשים במספר הנרשמים משנה לשנה. למרות התפתחות שוק הפרסום והתקשורת בשנים האחרונות, קיימים קורסים מועטים העוסקים בנושאים אלו, וכמו כן לא קיים קורס בנושא עיתונאות לציבור החרדי, למרות הובלת המדיה הכתובה את המדיה החרדית.



בשנים האחרונות עוברים עולם הפרסום והתקשורת החרדים תהפוכות משמעותיות לטובה. עם כניסתן בעשור האחרון של מגוון חברות מהגדולות במשק הישראלי לפעילות שיווקית במגזר החרדי, צמחו ענפי הפרסום והתקשרות ונוצר ביקוש לכוח אדם איכותי ומקצועי מקרב הציבור החרדי. אמצעי המדיה החרדיים ובראשם העיתונות משגשגים, ולצידם כל תחום הפרסום. בהתאם למצב הנוכחי גדל ענף הפרסום והפך למבוקש יותר הן בפעילות חברות מפרסמות והן בקרב צעירי המגזר לצורך תעסוקה. משרדי הפרסום החרדים נאלצים כיום להכשיר לבדם את מרבית כוח האדם, או לקלוט כוח אדם שאינו מהציבור החרדי.

אולי יעניין אותך

pexels-photo-8472919_1726033750064

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף