לראשונה בעולם התוכן הישראלי: בלוגר במשרה מלאה

משרד יחסי הציבור סיגל אביטן תקשורת מקים מחלקת אינטראקטיב PR ובמקביל שוכר את שירותיו של בלוגר מקצועי לניהול הבלוג החדש של החברה.



מהחברה נמסר כי הבלוג יעסוק בהתנהלות השוטפת של החברה, ינתח מגמות בעולם יחסי הציבור בישראל ובעולם, יתייחס לעולם התוכן של לקוחות החברה, יציע ביקורת תקשורת וכיוצא באלה – והכול בגישה קלילה והומוריסטית. ניהול הבלוג, הכתיבה ועריכת התכנים נעשית על ידי אורי גושן – בלוגר ועיתונאי בעברו, שהצטרף לחברה למטרה זו בלבד.



שרון אפשטיין, מנכ"ל החברה: "הבלוג יספק למבקרים בו הצצה אל "מאחורי הקלעים" של משרדנו וכן יציג נושאים הקרובים ללבנו, כמו תקשורת, צרכנות עיצוב ואופנה, אבל מזוויות שונות מהמקובל". אפשטיין מציינת, כי בניגוד לרוב החברות המעלות בלוגים רשמיים ומשתמשות באנשי יחסי ציבור כדי להפוך את התכנים ליח"צניים, בסיגל אביטן תקשורת נבחרה דווקא הגישה ההפוכה: "צירפנו לצוות בלוגר, שיכתוב ויסנן את הטקסטים ויעלים מהם את שאריות היח"צ". לדבריה, הבלוג, שנבנה על ידי בלינק, מיועד ללקוחות החברה, ללקוחות פוטנציאליים ולכל מי שמחפש תכנים ייחודיים, אקסטרימיים-משהו ומתובלים בהומור.



עוד נמסר כי מחלקת האינטראקטיב החדשה של החברה, בניהולה של אסתי אביסרור, יתמחה בניהול מותג כולל ובמקביל ימשיך לנהל יחסי ציבור "מסורתיים" הכוללים שיווק גרילה באינטרט, טיפול במשברים תקשורתיים באינטרנט ויצירת פלטפורמה לקידום המותג ברשת.



חברת יחסי הציבור סיגל אביטן תקשורת פועלת בתחום יחסי הציבור כבר 13 שנה. עם לקוחותיה נמנים XL משקה האנרגיה, AVENT, 3M ,Alcatel Mobile, ענבי טלי – מושב לכיש, נגב, דיזיין סנטר, ספורט 5, בועז שטיין, נטוצי, ד"ר גב, קבוצת ניסקו ועוד.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים