הרובוט temi יקבל את לקוחות הרשת
בכניסה לסניפים ואחרי בירור צרכים קולי קצר ילווה את הלקוח למחלקה הייעודית, יציע
הצעות מכר ומבצעים על המוצרים השונים, יאפשר שיחת וידיאו עם נציג הרשת, יסייע בהבאת
מוצרים קטנים מהמחסן ובעתיד אף תפתח אפשרות לרכישת מוצר ישירות מהרובוט.
חברת ONE Robotix משתייכת לחברת ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל. ONE הינה ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי. על פי דירוג מגזין Forbes, קבוצת ONE הינה אחת ממאה החברות הישראליות המובילות בעולם.
בשלב הראשון יצטרף temiלסניפי א.ל.מ בקניון רמת אביב וביג באר שבע ובהמשך יצטרף לסניפים
נוספים.
אורי להב, מנכ"ל רשת א.ל.מ ציין: "שילוב הרובוט במערך השירות
והמכירה בסניפים הינו צעד טכנולוגי נוסף שמקדם את א.ל.מ לעבר העתיד ומאפשר בצורה
קלה ומהירה, מתן מידע נרחב ללקוחות שמגיעים לסניף על המוצרים הנמכרים והמבצעים
השונים. הרובוט temi
מצטרף לפעולות נוספת שביצענו בשנה האחרונה בשדרוג חוויית השירות והמכירה- הקמנו
מוקד מומחים טלפוני, הרחבנו את מספר סניפי הרשת והכפלנו את סניפי מותג הדיגיטל
א.ל.מ דיגיטל שמציע מגוון רחב של מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים, קונסולות
גיימינג ומוצרים נוספים".
עודד טהורי, מנכ"ל ONE Robotix: "לראשונה בישראל,
רובוט יקבל לקוחות בחנות. זהו צעד מרגש ונקודת-ציון חשובה באימוץ טכנולוגיות
חדשניות בשוק הקמעונאות המקומי. הפתרון המשלב את הרובוט בחנות מאפשר ללקוחות להיכנס
לתוך חוויה דיגיטלית לחלוטין, ובכך הוא מחבר בין השיווק בעולמות הדיגיטל להמשך
"מסע הלקוח" בחנויות הפיזיות. הרובוט מסייע לשיפור חוויית השירות
בסניפים, משלים תהליכי שיווק שהתחילו בדיגיטל, ועוזר לצוות בחנות להגדיל מכירות.
מדובר בעתיד של ענף הקמעונאות, ואנו שמחים להביא אותו היום לישראל".