'שירותי בריאות כללית' מוציאה למכרז את פעילות השיווק הישיר שלה. המכרז כולל את כל פעילויות השיווק הישיר. היקף הפעילויות של הכללית מוערך ב 5 מיליון שקל בשנה.
הזוכה במכרז יספק ל'כללית' שירותים הנוגעים לפעילויות הבאות: דיוורים ישירים, ייעוץ שיווקי, ניהול בסיסי נתונים, וכן פעילות ישירה באינטרנט משלב הייעוץ ועד שלב ההפקה ובקרת האיכות.
לדברי שי אלמוג, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות ב'כללית': "תפקידו של השיווק הישיר עולה בערכו ובמשקלו הסגולי בתמהיל השיווק בכלל השווקים ובתחום הבריאות בפרט. כגוף המספק שירותים האתגר שלנו הוא באספקת המידע הרלוונטי בזמן הרלוונטי לקהל הרלוונטי ובשיווק ישיר ישנן אפשרויות נהדרות ככלי לניהול מערכת יחסים עם לקוחותינו".