רשת טיב טעם מרחיבה את אזורי המשלוחים עד הבית באמצעות אתר האון
ליין "טיב טעם בקליק"
www.tivtaam.co.il ובכך עולה לראשונה לעיר ירושלים החל מחודש מאי. במסגרת
זו יעלה קמפיין תחת הסלוגן: "ימות השליח!", בהשקעה של כחצי מיליון ₪.
המהלך נערך לאחר בדיקה מקיפה שערכה טיב טעם, במסגרתה תפעל בשלב הראשון להרחבת פעילות האון ליין לירושלים
ובשלב השני תשקול הרשת לפתוח סניף בעיר.
מנתוני הלמ"ס עולה כי כיום מתגוררים בירושלים למעלה
מ 920 אלף תושבים, והיא נחשבת לעיר הגדולה בארץ (אוכלוסייה), כפול מהעיר תל-אביב
ומהווה 10% מאוכלוסיית המדינה. שליש מהעיר
תושבים חרדים, שליש מהמגזר הערבי ו – 33% מהתושבים חילונים, הכוללים משפחות,
סטודנטים, צעירים ועוד.
חגי שלום מנכ"ל טיב טעם:
"מדובר בבשורה משמעותית וחשובה לתושבי ירושלים החילוניים המחפשים אלטרנטיבות
בתחום הקולינארי. טיב טעם תעניק להם משלוחים עד הבית 24/7 כולל שבתות וחגים ומגוון
רחב של מותגים ומוצרים מרחבי העולם. לדבריו: "מהלך זה מתחבר למדיניות החברה שחרטה
על דגלה את החופש לבחור וככזאת מאפשרת לכל אחד לבחור מתי להזמין אם ביום חול או
שבת, ומה להזמין כשר או לא".
עוד ציין חגי כי: "מדובר בשלב הראשון בהתרחבות
דיגיטלית באמצעות אתר המשלוחים "טיב טעם בקליק" ובשלב השני תשקול החברה
לפתוח סניף בעיר".
לרגל ההשקה תצא טיב טעם בקמפיין רחב באמצעות
משרד הפרסום באומן בר רבנאי, תחת
הסיסמא: "ימות השליח!", בתקציב הנאמד בחצי מיליון ₪. הקמפיין
יכלול פעילות דיגיטל, שלטי חוצות, פרסום בעיתונות מקומית, תשדירי רדיו ועוד. במסגרת הקמפיין הפרסומי ישולבו גם טייק
אופים על ביטויים מוכרים ביהדות בנושא ירושלים, כגון: אם אשכחך ירושלים…ירושלים
לא שכחנו אותך, למשלוח הבאה בירושלים הבנויה ועוד.
כמו כן, במסגרת קמפיין תיערך פעילות קד"מ
רחבה בעיר, בין היתר: תינתן מתנה למשלוחי
טיב טעם: פנקס עם פתקים אותם מתבקשים הירושלמים להניח בכותל. המשפטים בפתקים ייצגו
רוח ליברלית עם קריצה תחת הקונספט: 'החופש לבחור', כגון: 'אמן שתהיה תחבורה ציבורית בשבת,' 'אמן שיהיו נישואין
אזרחיים', 'שהפסטה תמיד תצא אל-דנטה' ועוד