הכנס השנתי של ארגון חוויית משתמש ישראל, UXI Live 2011, יכנס מעל 540 איש ליומיים אינטנסיביים של ידע מקצועי עשיר ממובילים בתחום בארץ ובעולם. הכנס יתקיים ב-7-8/9/2011 בכפר המכביה.
הכנס כולל, לראשונה בישראל, יום שלם שמוקדש לסדנאות מקצועיות בנושאים שונים, ממחקר משתמשים בתקציב מצומצם (Guerilla Research) ועד תכנון עמודי נחיתה; מאפיון ועיצוב לסמארטפונים ומסכי מגע ועד לתכנון אסטרטגיית ווב אנליטיקס.
בין השאר ירצו בכנס ד"ר חיים שפירא, אחד המרצים המבוקשים בישראל, תחת הכותרת "פסיכולוגיה של קבלת החלטות – אני חושב לכן אני טועה"; אמיר הרדוף, מנכ"ל הרדוף ליווי עסקי וממייסדי חברת MediaMind, תחת הכותרת "כך תגרום לו ללחוץ על הכפתור".
אליהם יצטרפו שני מרצים בכירים שיגיעו במיוחד לכנס מחו"ל, Russ Unger ו-Whitney Hess. שניהם עיצבו חוויות משתמש עבור החברות הגדולות והמפורסמות בעולם וביניהן HP, American Express, Motorola, Kmart, New York Times, Boxee, SeamlessWeb ועוד.
"עיצוב חוויית משתמש, User Experience Design הוא אחד המקצועות החדשים והבולטים בשוק ההיי-טק העולמי. בתי תוכנה, סטארטאפים ועסקים אחרים מבינים היום היטב שגם אם יש להם טכנולוגיה פורצת דרך, חוויית השימוש היא זו שתקבע אם המוצר יצליח או לא", אמר ברק דנין, מייסד ארגון חוויית המשתמש בישראל.
"ניסח את זה היטב המעצב הראשי היוצא של נוקיה, אדם גרינפלד: המהנדסים של נוקיה התרברבו לגבי כמות המגה-פיקסלים שיש לטלפון חדש, אבל הם לא מבינים שאם אתה לא יכול למצוא את הכפתור שמפעיל את המצלמה, זה לא משנה כמה מגה-פיקסלים יש בה", ציטט דנין.