חברת שרש (Source), יצרנית הסנדלים וציוד המטיילים, הודיעה כי לראשונה מאז הוקמה, ובמקביל לפעילותה היצרנית, החלה החברה לייבא סנדלים, נעליים וכפכפים של מותג KEEN, לישראל.
KEEN, חברה אמריקאית הנמצאת בבעלות רורי פוארסט, קיימת מאז שנת 2003 ומוכרת ביותר מ- 100 מדינות בנוסף למדינות ארה"ב. KEEN נחשבת למובילה בתחום ה- Outdoor ופעולת בהשראת ה""Hybridlife – השקפת עולם המשלבת בין הצורך היומיומי לצורכי השטח ויוצרת מוצר רב תכליתי, על פיה פיתחה KEEN את ה"Hybrid.ology" (היברידולוגיה)– תורת החיים הרב תכליתיים שבלבה טמונה המחויבות לחדש ולמצוא פתרונות עדכניים לבעיות ישנות.
דורית קוטרוש, מנהלת השיווק בשרש, מעדכנת כי בשלב ראשון, תשיק שרש ותעלה על המדפים את 4 סדרות הנעליים הבולטות ביותר, מתוך קולקציית 2008 של KEEN, בישראל:Trailhead– סנדלים ונעלים עתירי טכנולוגיה, המתאימים להליכה וריצה בתנאי שטח כמו גם באזורים עירוניים. Waterfront– סנדלים וכפכפים רב תכליתיים להליכה במים, בחוף הים וברחוב. BLV & Market– נעלי קז'ואל המשלבות בין פונקציונאליות לאופנה, בין קו מודרני לתכונות פרקטיות. Kids & Youth-דגמי הילדים והצעירים משלבים רצועות התאמה עם הגנה מעולה לאצבעות כף הרגל. כל 4 הסדרות מוצעות בדגמים גבריים ובדגמים נשיים.
שוק ההנעלה למטיילים בישראל מגלגל 55 מיליון ₪ בשנה ועיקר פעילותו בחודשי האביב והקיץ. השחקנים העיקריים בשוק זה הם שרש בקטגוריית הסנדלים ו- אסולו, סולומון ורייכלה בקטגוריית הנעליים.
קוטרוש מציינת כי שרש השקיעה כ- 500,000 $ בהחדרת מותג KEEN לשוק המקומי, וכי היא צופה שהיקף המכירות של המותג בשנת הפעילות הראשונה בישראל יגיע לכ- 2,000,000 ₪ וימשיך ויתחזק בשנים הבאות."אנו בשרש יודעים לאפיין את הצרכן הישראלי כצרכן נבון הדורש מוצרי איכות ובהתאם למגמות החלות בעולם כולו, גם מעדיף מוצרים ידידותיים לסביבה ולמשתמש. מותג KEEN על כל יתרונותיו תואם את התפיסה של שרש הקושרת בין האדם לטבע ולסביבה ומכאן שהחיבור בין שתי החברות מתבקש וראוי" מציינת קוטרוש.
את מוצרי ההנעלה של קולקציית KEEN , המיובאים לארץ על ידי חברת שרש, ניתן להשיג בסניפים המובילים של רשת ריקושט, רשת חנויות מסעות, מסלול, תופעת טבע, טונדרה ובחנויות הנעליים וציוד המטיילים המובחרות.